Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share
 

 minta bantuan jenis arowana

Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
joeyss



Posts : 29
Join date : 10/02/2013

minta bantuan jenis arowana - Page 2 Empty
PostSubject: Re: minta bantuan jenis arowana   minta bantuan jenis arowana - Page 2 Icon_minitimeFri Apr 03, 2015 7:34 am

Tumpang tanya, kalau HB, sisik yang hitam @ warna gelap atas belakang arowana tu banyak, normal ke?

Saya dah bubuh background biru, tapi macam tak puas pula. Ingat nak tukar hitam. Ok tak?
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^

^MoloT0V*Lan^

Posts : 2190
Join date : 16/08/2013
Age : 76
Location : BINTULU, SARAWAK

minta bantuan jenis arowana - Page 2 Empty
PostSubject: Re: minta bantuan jenis arowana   minta bantuan jenis arowana - Page 2 Icon_minitimeThu Apr 16, 2015 3:51 am

joeyss wrote:
Tumpang tanya, kalau HB, sisik yang hitam @ warna gelap atas belakang arowana tu banyak, normal ke?

Saya dah bubuh background biru, tapi macam tak puas pula. Ingat nak tukar hitam. Ok tak?

HB ,mmg sisik 5-6 tu takde kaler bro, hitam je... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^

^MoloT0V*Lan^

Posts : 2190
Join date : 16/08/2013
Age : 76
Location : BINTULU, SARAWAK

minta bantuan jenis arowana - Page 2 Empty
PostSubject: Re: minta bantuan jenis arowana   minta bantuan jenis arowana - Page 2 Icon_minitimeThu Apr 16, 2015 3:52 am

mantoya82 wrote:
Salam aro sy nie baru 8''..alhamdullilah air dah kurang buih ........mybe heater bertindak balas dengan garam kot........aritu pasang heater sbb sikit nyer mcm nak kena chipscale....tp awal 2 dah bt rawatan dan kini dah kembali pulih......tq untuk semua penjelasan dan cadang bro sekalian....

kalau nak kena chiposcale tu, kena cuci bebaik span tu bro, kualiti air kurang baik la tu...

bro ada pakai coral tak? scratch
Back to top Go down
View user profile
mantoya82



Posts : 26
Join date : 10/04/2014
Age : 37
Location : Shah Alam

minta bantuan jenis arowana - Page 2 Empty
PostSubject: keliru spesis   minta bantuan jenis arowana - Page 2 Icon_minitimeThu Jun 18, 2015 8:09 pm

Salam semua boleh tak bantu mengenal spises arowana nie. ari tu beli kat mudah dia declare mg bluebase .....tp skrg dah besar tgk mcm bkn spesis yg dia declare jer.ikan dah masuk 6 bulan...

minta bantuan jenis arowana - Page 2 33w759g

minta bantuan jenis arowana - Page 2 263egt1
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^

^MoloT0V*Lan^

Posts : 2190
Join date : 16/08/2013
Age : 76
Location : BINTULU, SARAWAK

minta bantuan jenis arowana - Page 2 Empty
PostSubject: Re: minta bantuan jenis arowana   minta bantuan jenis arowana - Page 2 Icon_minitimeWed Jul 29, 2015 11:31 am

mantoya82 wrote:
Salam semua boleh tak bantu mengenal spises arowana nie. ari tu beli kat mudah dia declare mg bluebase .....tp skrg dah besar tgk mcm bkn spesis yg dia declare jer.ikan dah masuk 6 bulan...

minta bantuan jenis arowana - Page 2 33w759g

minta bantuan jenis arowana - Page 2 263egt1

sabr dulu, hehe, belum Nampak lagi tu, dulu beli harga berapa?
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




minta bantuan jenis arowana - Page 2 Empty
PostSubject: Re: minta bantuan jenis arowana   minta bantuan jenis arowana - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
minta bantuan jenis arowana
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: Jenis-jenis Arowana-
Jump to: