Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 SALAM...TOLONG KOMEN ARO SAYA...(VIDEO)

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: SALAM...TOLONG KOMEN ARO SAYA...(VIDEO)   Mon Apr 11, 2011 8:04 am

apa nak pening2...lagi pikir lagi belek lagi la pening...tu lah masalah kita...beli...pastu belek pening2 pk..tggu jelah setahun tgk apa jadi ikan tu...... stkt mana blh naik potensi, tggu dn lihat....mmg lama...tapi kepala kita tak sakit...ikan tak stress ari2 kita tenung sisiknya...hati tak runsing betul tak....yg ptg sumber yg kita perolehi tu sumber yg kita percaya...aku pya MG 2 ekor saiz 5 inci...aku biarkan je...tak dak tanning,tak dak belek ari2...yang penting dia selera makan,sihat walafiat,sudah...setakat mana naiknya biar masa yg tentukan nya he3,tak usah pening2 pun...mcm tu jugak dgn MG aku yg lg 2 ekr saiz 8 inci tu.....nak main aro nie kena sabar....sabar dan kreatif....
Back to top Go down
View user profile
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: SALAM...TOLONG KOMEN ARO SAYA...(VIDEO)   Mon Apr 11, 2011 8:10 am

dari pening belek ikan baik aku pening mcmana nk cari pulus nk tmbh stok MG kat umah nie he3
Back to top Go down
View user profile
senecavkb1



Posts : 154
Join date : 06/04/2011
Location : Kota Bharu

PostSubject: Re: SALAM...TOLONG KOMEN ARO SAYA...(VIDEO)   Mon Apr 11, 2011 8:40 am

apa nak pening2...lagi pikir lagi belek lagi la pening...tu lah masalah kita...beli...pastu belek pening2 pk..tggu jelah setahun tgk apa jadi ikan tu...... stkt mana blh naik potensi, tggu dn lihat....mmg lama...tapi kepala kita tak sakit...ikan tak stress ari2 kita tenung sisiknya...hati tak runsing betul tak....yg ptg sumber yg kita perolehi tu sumber yg kita percaya...aku pya MG 2 ekor saiz 5 inci...aku biarkan je...tak dak tanning,tak dak belek ari2...yang penting dia selera makan,sihat walafiat,sudah...setakat mana naiknya biar masa yg tentukan nya he3,tak usah pening2 pun...mcm tu jugak dgn MG aku yg lg 2 ekr saiz 8 inci tu.....nak main aro nie kena sabar....sabar dan kreatif....


Salam....

Hahahahahaaaaaaa...okey laaa...okey laaaaa....tutup buku ehh....takyah nak belek2 aro tu lg...
tumpu kat penjagaan dan pemakanan dia dah...
dia nak jadik camner sok2... terpulang laa....
untung sabut timbul....
untung batu tenggelam.....

Bukan kuasa kita semua tu....tawakkal je laaaa ehhh...
Tahun depan aku post lagi laa gambar aro aku tu....InsyaAllah...

THx....
Back to top Go down
View user profile
senecavkb1



Posts : 154
Join date : 06/04/2011
Location : Kota Bharu

PostSubject: Re: SALAM...TOLONG KOMEN ARO SAYA...(VIDEO)   Mon Apr 11, 2011 8:45 am


dari pening belek ikan baik aku pening mcmana nk cari pulus nk tmbh stok MG kat umah nie he3

Salam...

Peerrgghhhh.....MG dah 5-6 ekor dok penin nak carik duit nak tambah MG lagi...???? Shocked Shocked

Kalau aku tu yeee laaaa....baru ade sekoq tu jee.....huhuhuhuhuuuu...

Kayo sungguh demo neh....MG sampai 5-6 ekor..... flower flower

THx...
Back to top Go down
View user profile
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: SALAM...TOLONG KOMEN ARO SAYA...(VIDEO)   Mon Apr 11, 2011 8:49 am

ala baru sikit je...org lain tu siap ada berkolam2...lagiiii kayo rayoooo....nie cr simpan bt cuci2 mata....buat pgalaman diri he3.....
Back to top Go down
View user profile
sham/kb



Posts : 102
Join date : 19/03/2011
Age : 38
Location : kota bharu,kelantan

PostSubject: Re: SALAM...TOLONG KOMEN ARO SAYA...(VIDEO)   Mon Apr 11, 2011 8:49 am

oo..ye ke,kawe x tau lagi nk amik bilo akuarium tu...bini dumoh geger baru beli akuarium 2 bln..nak sambar sbutir lg pulok...hehe,kawe saje je..mula2..bg bokin 300, pas tu 3 minggu plak bagi pulak 1000...nie tunggu ada diut plak baru gi amik ikan...hheehehe..kira amik ansuran dgn tokeh cindy tu...cuma dia je yang tak perasan.....hehehe....biasala..bukanye ade duit sgt..tp minat sgt2 dgn aro nie...bro bagi mkn katak ke..aro tu...geli pulak aku nak bagi katak...
Back to top Go down
View user profile
gabanzshah



Posts : 682
Join date : 07/01/2011

PostSubject: Re: SALAM...TOLONG KOMEN ARO SAYA...(VIDEO)   Mon Apr 11, 2011 9:59 am

miang wrote:
ala baru sikit je...org lain tu siap ada berkolam2...lagiiii kayo rayoooo....nie cr simpan bt cuci2 mata....buat pgalaman diri he3.....
hehehe...buat cuci mata yer..best statement tu..kikiki
Back to top Go down
View user profile
kyo82
Admin


Posts : 812
Join date : 09/07/2010

PostSubject: Re: SALAM...TOLONG KOMEN ARO SAYA...(VIDEO)   Mon Apr 11, 2011 10:30 am

gabanzshah wrote:
[
hehehe...buat cuci mata yer..best statement tu..kikiki

Tu ayat merendah diri tu.hehehe.Ko tgkla dalam setahun ni cukupla sekolam MG si miang tu nt.
Back to top Go down
View user profile
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: SALAM...TOLONG KOMEN ARO SAYA...(VIDEO)   Mon Apr 11, 2011 7:12 pm

kyo82 wrote:
gabanzshah wrote:
[
hehehe...buat cuci mata yer..best statement tu..kikiki

Tu ayat merendah diri tu.hehehe.Ko tgkla dalam setahun ni cukupla sekolam MG si miang tu nt.

hah!mg sekolam?aminnnn...he3
Back to top Go down
View user profile
senecavkb1



Posts : 154
Join date : 06/04/2011
Location : Kota Bharu

PostSubject: Re: SALAM...TOLONG KOMEN ARO SAYA...(VIDEO)   Tue Apr 12, 2011 6:05 am

sham/kb wrote:
oo..ye ke,kawe x tau lagi nk amik bilo akuarium tu...bini dumoh geger baru beli akuarium 2 bln..nak sambar sbutir lg pulok...hehe,kawe saje je..mula2..bg bokin 300, pas tu 3 minggu plak bagi pulak 1000...nie tunggu ada diut plak baru gi amik ikan...hheehehe..kira amik ansuran dgn tokeh cindy tu...cuma dia je yang tak perasan.....hehehe....biasala..bukanye ade duit sgt..tp minat sgt2 dgn aro nie...bro bagi mkn katak ke..aro tu...geli pulak aku nak bagi katak...


Salam....

Hooohhhhh...demo ado bini kooo....??? Shocked Shocked ..ingatkan bujang lagi...hahahahaaaaaaa.... Laughing
Gurau je laa gu....

Takpo laa....pas ni lamo2 skit tok geger la tuu... biaso la tu... owang pompuan.... aku pom kalu owang umah aku dok geger2...aku wat doooooppp jerk... heheheheeeeeee....

Pandai cara ko wat ansuran ngan cindy tu ehh... boleh copy paste tu....hahahahaaaaaa...

THx arr...
Back to top Go down
View user profile
xback_aro



Posts : 493
Join date : 17/01/2010
Age : 34
Location : putrajaya / bukit merah / danok

PostSubject: Re: SALAM...TOLONG KOMEN ARO SAYA...(VIDEO)   Mon Jun 06, 2011 1:54 am

kyo82 wrote:
Ni gambar ikan MGBB kwn aku tu.Sori sebab gambar xcantik sebab amik dgn kamera HP je.


chu 3 line





ni mber ang beli kolam kat kolam sapa?
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: SALAM...TOLONG KOMEN ARO SAYA...(VIDEO)   

Back to top Go down
 
SALAM...TOLONG KOMEN ARO SAYA...(VIDEO)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: My Arowana dan My Aquarium-
Jump to: