Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 kolam hback arowana matang

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
xback_aro



Posts : 493
Join date : 17/01/2010
Age : 34
Location : putrajaya / bukit merah / danok

PostSubject: kolam hback arowana matang   Thu Oct 14, 2010 2:20 am

kuantiti : 18ekoq
umur : 3tahun lbh dah
prestasi : penah kuar hasil sekali tp telur muda...so melepas
harga : rm130k sekolam...
berminat kol aku : 0132228247
Back to top Go down
View user profile
nam3701



Posts : 135
Join date : 15/08/2009

PostSubject: Re: kolam hback arowana matang   Fri Oct 15, 2010 9:34 pm

xback_aro wrote:
kuantiti : 18ekoq
umur : 3tahun lbh dah
prestasi : penah kuar hasil sekali tp telur muda...so melepas
harga : rm130k sekolam...
berminat kol aku : 0132228247

ko punya kolam ke bro???
Back to top Go down
View user profile
xback_aro



Posts : 493
Join date : 17/01/2010
Age : 34
Location : putrajaya / bukit merah / danok

PostSubject: Re: kolam hback arowana matang   Sat Oct 16, 2010 10:19 pm

nam3701 wrote:
xback_aro wrote:
kuantiti : 18ekoq
umur : 3tahun lbh dah
prestasi : penah kuar hasil sekali tp telur muda...so melepas
harga : rm130k sekolam...
berminat kol aku : 0132228247

ko punya kolam ke bro???
xla bro....ada org nk juai kt tmpat aku tu....toke kata depa mau rm130k....harga xsure leh kurang lagi or x
Back to top Go down
View user profile
Hizamo



Posts : 15
Join date : 10/12/2009

PostSubject: Re: kolam hback arowana matang   Tue Nov 30, 2010 5:07 am

Kolam ni dah jual ke ?
Back to top Go down
View user profile
ikan_akeem



Posts : 867
Join date : 28/09/2010

PostSubject: Re: kolam hback arowana matang   Tue Nov 30, 2010 5:10 pm

xback_aro wrote:
kuantiti : 18ekoq
umur : 3tahun lbh dah
prestasi : penah kuar hasil sekali tp telur muda...so melepas
harga : rm130k sekolam...
berminat kol aku : 0132228247


hehe ni bukan nak tanya pasal kolam nak juai tapi nak tanya yang "telur muda" tu.
anak2 aro tu sumer tak menjadi la yek?
sory no...ilmu aro ni masih kurg lg la Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 718
Join date : 07/08/2009
Age : 34
Location : Bukit Merah

PostSubject: Re: kolam hback arowana matang   Wed Dec 01, 2010 4:21 am

ikan_akeem wrote:

hehe ni bukan nak tanya pasal kolam nak juai tapi nak tanya yang "telur muda" tu.
anak2 aro tu sumer tak menjadi la yek?
sory no...ilmu aro ni masih kurg lg la Very Happy

hello bro
ko ke yg tegur aku masa kat aquafair tu
hehe sorry ler tak kenal sngt Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://arowana.yolasite.com
ikan_akeem



Posts : 867
Join date : 28/09/2010

PostSubject: Re: kolam hback arowana matang   Wed Dec 01, 2010 8:46 pm

Admin wrote:
ikan_akeem wrote:

hehe ni bukan nak tanya pasal kolam nak juai tapi nak tanya yang "telur muda" tu.
anak2 aro tu sumer tak menjadi la yek?
sory no...ilmu aro ni masih kurg lg la Very Happy

hello bro
ko ke yg tegur aku masa kat aquafair tu
hehe sorry ler tak kenal sngt Very Happy

haha..ingat pulak encik admin ni saya tegur yek. tu pun tak sempat nak sembang apa2 aritu.
dtg masuk pun dah petang la.

Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 718
Join date : 07/08/2009
Age : 34
Location : Bukit Merah

PostSubject: Re: kolam hback arowana matang   Wed Dec 01, 2010 8:51 pm

ikan_akeem wrote:

haha..ingat pulak encik admin ni saya tegur yek. tu pun tak sempat nak sembang apa2 aritu.
dtg masuk pun dah petang la.


minta maaf ler tak sembang nk sembang
hehe maklum ler ramai customer
Back to top Go down
View user profile http://arowana.yolasite.com
xback_aro



Posts : 493
Join date : 17/01/2010
Age : 34
Location : putrajaya / bukit merah / danok

PostSubject: Re: kolam hback arowana matang   Wed Dec 01, 2010 9:10 pm

Hizamo wrote:
Kolam ni dah jual ke ?
dah xjadi juai dah...bulan lepas dapat 3pair...so depa syg dh nk juai
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: kolam hback arowana matang   Today at 4:55 am

Back to top Go down
 
kolam hback arowana matang
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: Jual Beli ikan arowana-
Jump to: