Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Perniagaan arowana.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Guest
Guest



PostSubject: Perniagaan arowana.   Sat Feb 16, 2013 6:40 pm

Salam tuan2, apakah skrg ni waktu yg sesuai utk bisnes ni.
Harga ikan dan modal pun dah mampu milik. Agak2 market macam mana ya?
Back to top Go down
cdjapex



Posts : 67
Join date : 28/12/2012
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: Perniagaan arowana.   Fri Mar 15, 2013 8:31 am

salam...

so far market mmg ada.. tapi harga jualan tu agak slow skit.. tak leh nak mark-up mcm dedulu... harga pun xberapa nak stabil...
Back to top Go down
View user profile
tomkk



Posts : 334
Join date : 16/10/2012
Location : kuala kangsar

PostSubject: Re: Perniagaan arowana.   Sat Mar 16, 2013 3:22 am

kalo nk juai kat tmpat yg masih xde pembekal rasanya bleh jalan....
kalo nk compete ngan org lama takut jdi stok ikan sampai besar je kat umah....heheheh
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Perniagaan arowana.   Today at 5:46 pm

Back to top Go down
 
Perniagaan arowana.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: Jual Beli ikan arowana-
Jump to: