Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Share | 
 

 Menjual Arowana Hijau Original...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Lu_riaz



Posts: 6
Join date: 20/12/2010
Age: 33
Location: Seri Kembangan

PostSubject: Menjual Arowana Hijau Original...   Mon Dec 20, 2010 12:48 pm

Assalammualaikum...
saya ingin menjual anak ikan kelisa hijau original liar..ada 4 ekor je lagi kira2 4inci-5inci harga RM200...

kepada yg ingin tempahan banyak boleh kita bincang untuk musim akan dtg kira2 bulan februari nanti...Anak ikan dtg kawasan johor Very Happy
Back to top Go down
View user profile
nam3701



Posts: 135
Join date: 15/08/2009

PostSubject: Re: Menjual Arowana Hijau Original...   Mon Dec 20, 2010 2:14 pm

johor area mane?? mane tau aro hijau??
Back to top Go down
View user profile
Lu_riaz



Posts: 6
Join date: 20/12/2010
Age: 33
Location: Seri Kembangan

PostSubject: Re: Menjual Arowana Hijau Original...   Mon Dec 20, 2010 2:38 pm

nam3701 wrote:
johor area mane?? mane tau aro hijau??

maaf la xboleh bgtau area mana atas nasihat org lama...mmg komfem hijau sbb kawasan nie dah lama kluar kan aro hijau liar setiap musim...pemburu terdiri org2 kampung yg mengambil anak2 yg dah matang setelah abis telur...kumpulan anak telur yg terapung tika bapak mkn tak di ambil...ikan dewasa yg menjaga or sedang mengawan jugak xdi ambil...mereka2 akan lepas blik ikan2 dewasa yg kena mata kail or pukat..demi menjaga kawsan dr pupus or di ketahui org luar...klu berminat saya boleh uruskan bila tiba musim nyer...2 bulan lepas ipar di kedah dah ambil 30 ekor anak utk masuk kolam...dan yg ada nie balance drpd yg saya jual suka2 dr 2o ekor yg ada...
Back to top Go down
View user profile
Nmisan2k



Posts: 37
Join date: 07/12/2010
Age: 44
Location: Johor

PostSubject: Re: Menjual Arowana Hijau Original...   Mon Dec 20, 2010 3:03 pm

Lu_riaz wrote:
Assalammualaikum...
saya ingin menjual anak ikan kelisa hijau original liar..ada 4 ekor je lagi kira2 4inci-5inci harga RM200...

kepada yg ingin tempahan banyak boleh kita bincang untuk musim akan dtg kira2 bulan februari nanti...Anak ikan dtg kawasan johor Very Happy

bro, bagi la no.phone ke, dok maner, senang skit kawan2 yg lain nak berurusan jual beli...
Back to top Go down
View user profile
Lu_riaz



Posts: 6
Join date: 20/12/2010
Age: 33
Location: Seri Kembangan

PostSubject: Re: Menjual Arowana Hijau Original...   Mon Dec 20, 2010 3:12 pm

Nmisan2k wrote:
Lu_riaz wrote:
Assalammualaikum...
saya ingin menjual anak ikan kelisa hijau original liar..ada 4 ekor je lagi kira2 4inci-5inci harga RM200...

kepada yg ingin tempahan banyak boleh kita bincang untuk musim akan dtg kira2 bulan februari nanti...Anak ikan dtg kawasan johor Very Happy

bro, bagi la no.phone ke, dok maner, senang skit kawan2 yg lain nak berurusan jual beli...

alamakkkk lupa daaaa....019-7297718
Back to top Go down
View user profile
Nmisan2k



Posts: 37
Join date: 07/12/2010
Age: 44
Location: Johor

PostSubject: Re: Menjual Arowana Hijau Original...   Mon Dec 20, 2010 3:52 pm

Lu_riaz wrote:
Nmisan2k wrote:
Lu_riaz wrote:
Assalammualaikum...
saya ingin menjual anak ikan kelisa hijau original liar..ada 4 ekor je lagi kira2 4inci-5inci harga RM200...

kepada yg ingin tempahan banyak boleh kita bincang untuk musim akan dtg kira2 bulan februari nanti...Anak ikan dtg kawasan johor Very Happy

bro, bagi la no.phone ke, dok maner, senang skit kawan2 yg lain nak berurusan jual beli...

alamakkkk lupa daaaa....019-7297718

no phone mcm dok kat johor... ko dok johor dok maner bro???
Back to top Go down
View user profile
Lu_riaz



Posts: 6
Join date: 20/12/2010
Age: 33
Location: Seri Kembangan

PostSubject: Re: Menjual Arowana Hijau Original...   Mon Dec 20, 2010 10:57 pm

Nmisan2k wrote:
Lu_riaz wrote:
Nmisan2k wrote:
Lu_riaz wrote:
Assalammualaikum...
saya ingin menjual anak ikan kelisa hijau original liar..ada 4 ekor je lagi kira2 4inci-5inci harga RM200...

kepada yg ingin tempahan banyak boleh kita bincang untuk musim akan dtg kira2 bulan februari nanti...Anak ikan dtg kawasan johor Very Happy

bro, bagi la no.phone ke, dok maner, senang skit kawan2 yg lain nak berurusan jual beli...

alamakkkk lupa daaaa....019-7297718

no phone mcm dok kat johor... ko dok johor dok maner bro???

no je cm kat johor...saya dok seri kembangan asal org johor...ikan pun mmg ori dr kawasan johor...
Back to top Go down
View user profile
 

Menjual Arowana Hijau Original...

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone ::  :: -