Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Chili Red For Sale

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
AroG



Posts : 131
Join date : 27/09/2012

PostSubject: Re: Chili Red For Sale   Wed Dec 05, 2012 5:39 am

Hot topics bro
Back to top Go down
View user profile
aliffaiman



Posts : 158
Join date : 16/11/2012
Age : 26
Location : Kota Damansara

PostSubject: Re: Chili Red For Sale   Wed Dec 05, 2012 7:32 am

kodok wrote:
fazrulnizam82 wrote:
kodok wrote:
zerol86 wrote:
takpe sekali sekala rogol apa salahnyer hahaha.. tambah perasa chili sedap tu..kekakaka.. wei bdak myac ada sorang tu tgh cari ko g usha dia sairam apa benda tah..

alifaiman dah rojer dah pasal bdk tu...dia nak cip n cert semua...ikan aku ni kecik lagi...klu masuk cip mmg patah la bdn,,,,,

Yang penting hasilnya nanti dan kualiti..takda cert dan cip pun takpa..

kekadang org x paham mcm tu bro....bg diorang cip lagi penting dari kualiti...

eh nama aku kuar lol!
Back to top Go down
View user profile http://aro-culture.blogspot.com
kodok



Posts : 1273
Join date : 08/07/2012
Age : 36
Location : Bandar Kinrara

PostSubject: Re: Chili Red For Sale   Wed Dec 05, 2012 8:29 pm

aliffaiman wrote:
kodok wrote:
fazrulnizam82 wrote:
kodok wrote:
zerol86 wrote:
takpe sekali sekala rogol apa salahnyer hahaha.. tambah perasa chili sedap tu..kekakaka.. wei bdak myac ada sorang tu tgh cari ko g usha dia sairam apa benda tah..

alifaiman dah rojer dah pasal bdk tu...dia nak cip n cert semua...ikan aku ni kecik lagi...klu masuk cip mmg patah la bdn,,,,,

Yang penting hasilnya nanti dan kualiti..takda cert dan cip pun takpa..

kekadang org x paham mcm tu bro....bg diorang cip lagi penting dari kualiti...

eh nama aku kuar lol!

cherry
Back to top Go down
View user profile http://aro-culture.blogspot.com/
mindgame



Posts : 71
Join date : 20/07/2012
Age : 29
Location : Kg Baru, KL

PostSubject: Re: Chili Red For Sale   Mon Dec 10, 2012 12:11 pm

Salam.. Bro kodok, ikan terbaik ni ada stock lg x?
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/haziqtharwan
kodok



Posts : 1273
Join date : 08/07/2012
Age : 36
Location : Bandar Kinrara

PostSubject: Re: Chili Red For Sale   Mon Dec 10, 2012 6:36 pm

mindgame wrote:
Salam.. Bro kodok, ikan terbaik ni ada stock lg x?

Ada....tgk iklan baru aku tu...
Back to top Go down
View user profile http://aro-culture.blogspot.com/
Sponsored content




PostSubject: Re: Chili Red For Sale   Today at 4:55 am

Back to top Go down
 
Chili Red For Sale
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: Jual Beli ikan arowana-
Jump to: