Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
wan_dosh



Posts : 172
Join date : 28/09/2011
Age : 31
Location : ipoh

PostSubject: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Mon Nov 05, 2012 5:35 pm





Back to top Go down
View user profile
abgkembar



Posts : 228
Join date : 10/10/2012
Age : 30
Location : Puchong

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Mon Nov 05, 2012 5:42 pm

ape jenis aro nie....cun gak
Back to top Go down
View user profile
wan_dosh



Posts : 172
Join date : 28/09/2011
Age : 31
Location : ipoh

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Mon Nov 05, 2012 5:56 pm

Nie jenis mg..

Back to top Go down
View user profile
ayen



Posts : 82
Join date : 24/09/2012
Age : 32
Location : Pulau Pinang

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Mon Nov 05, 2012 6:21 pm

terbaik Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Ajee



Posts : 43
Join date : 20/10/2012
Age : 32
Location : putrajaya-pasir mas

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Mon Nov 05, 2012 10:22 pm

cantik bersih tu Smile
Back to top Go down
View user profile
madi_kuale



Posts : 191
Join date : 24/03/2012
Age : 35
Location : kuala kangsar

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Tue Nov 06, 2012 1:41 am

dah umur brp? brp inci dah bro?
Back to top Go down
View user profile
wan_dosh



Posts : 172
Join date : 28/09/2011
Age : 31
Location : ipoh

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Tue Nov 06, 2012 2:15 am

Rumah baru tu yang nampak bersih je..tuan semangat duk cuci lagii..tunggu seminggu dua lagi baru tau bersih ke tak...heheh..ikan umur setahun lebih dah..panjang dalam 8 or 9 inci rasenye..
Back to top Go down
View user profile
wanotz



Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Tue Nov 06, 2012 5:19 am

wah clear aquarium. leh tmbah lg tu.. hihihi..
Back to top Go down
View user profile
wan_dosh



Posts : 172
Join date : 28/09/2011
Age : 31
Location : ipoh

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Tue Nov 06, 2012 6:29 am

Kalu tak bergaduh mau tambah jugak sekor dua..hehhe..
Back to top Go down
View user profile
abgkembar



Posts : 228
Join date : 10/10/2012
Age : 30
Location : Puchong

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Tue Nov 06, 2012 5:46 pm

kalau nak buat comm trus....amik jer lagi 5 ekor...masuk skali..ikan pn dh xgaduh sgt nnti... Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
wan_dosh



Posts : 172
Join date : 28/09/2011
Age : 31
Location : ipoh

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Tue Nov 06, 2012 6:00 pm

nak amik 5 ekor tak berani lah..mahal bebenor..he3...tunggu mg diorang jual kilo baru buleh beli bebanyak kot rasenyer...hahahh
Back to top Go down
View user profile
rohurockstar



Posts : 454
Join date : 06/06/2012
Age : 35
Location : klang.selangor.malaysia

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Sat Nov 10, 2012 10:21 pm

wan_dosh wrote:
nak amik 5 ekor tak berani lah..mahal bebenor..he3...tunggu mg diorang jual kilo baru buleh beli bebanyak kot rasenyer...hahahh

klu sekilo rm500-1000 berani beli ke bro?hehe

btw ikan cantik,tank pun kemas.salute bro cheers
Back to top Go down
View user profile
wan_dosh



Posts : 172
Join date : 28/09/2011
Age : 31
Location : ipoh

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Sun Nov 25, 2012 3:09 am

http://img835.imageshack.us/img835/7488/c36020121125175056.jpg
Back to top Go down
View user profile
wanotz



Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Sun Nov 25, 2012 4:01 am

Per lawa ar...

wan_dosh wrote:
http://img835.imageshack.us/img835/7488/c36020121125175056.jpg
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Today at 2:58 am

Back to top Go down
 
update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: My Arowana dan My Aquarium-
Jump to: