Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
wan_dosh

avatar

Posts : 172
Join date : 28/09/2011
Age : 31
Location : ipoh

PostSubject: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Mon Nov 05, 2012 5:35 pm





Back to top Go down
View user profile
abgkembar

avatar

Posts : 228
Join date : 10/10/2012
Age : 31
Location : Puchong

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Mon Nov 05, 2012 5:42 pm

ape jenis aro nie....cun gak
Back to top Go down
View user profile
wan_dosh

avatar

Posts : 172
Join date : 28/09/2011
Age : 31
Location : ipoh

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Mon Nov 05, 2012 5:56 pm

Nie jenis mg..

Back to top Go down
View user profile
ayen

avatar

Posts : 82
Join date : 24/09/2012
Age : 33
Location : Pulau Pinang

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Mon Nov 05, 2012 6:21 pm

terbaik Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Ajee

avatar

Posts : 43
Join date : 20/10/2012
Age : 33
Location : putrajaya-pasir mas

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Mon Nov 05, 2012 10:22 pm

cantik bersih tu Smile
Back to top Go down
View user profile
madi_kuale



Posts : 191
Join date : 24/03/2012
Age : 36
Location : kuala kangsar

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Tue Nov 06, 2012 1:41 am

dah umur brp? brp inci dah bro?
Back to top Go down
View user profile
wan_dosh

avatar

Posts : 172
Join date : 28/09/2011
Age : 31
Location : ipoh

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Tue Nov 06, 2012 2:15 am

Rumah baru tu yang nampak bersih je..tuan semangat duk cuci lagii..tunggu seminggu dua lagi baru tau bersih ke tak...heheh..ikan umur setahun lebih dah..panjang dalam 8 or 9 inci rasenye..
Back to top Go down
View user profile
wanotz

avatar

Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Tue Nov 06, 2012 5:19 am

wah clear aquarium. leh tmbah lg tu.. hihihi..
Back to top Go down
View user profile
wan_dosh

avatar

Posts : 172
Join date : 28/09/2011
Age : 31
Location : ipoh

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Tue Nov 06, 2012 6:29 am

Kalu tak bergaduh mau tambah jugak sekor dua..hehhe..
Back to top Go down
View user profile
abgkembar

avatar

Posts : 228
Join date : 10/10/2012
Age : 31
Location : Puchong

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Tue Nov 06, 2012 5:46 pm

kalau nak buat comm trus....amik jer lagi 5 ekor...masuk skali..ikan pn dh xgaduh sgt nnti... Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
wan_dosh

avatar

Posts : 172
Join date : 28/09/2011
Age : 31
Location : ipoh

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Tue Nov 06, 2012 6:00 pm

nak amik 5 ekor tak berani lah..mahal bebenor..he3...tunggu mg diorang jual kilo baru buleh beli bebanyak kot rasenyer...hahahh
Back to top Go down
View user profile
rohurockstar

avatar

Posts : 454
Join date : 06/06/2012
Age : 36
Location : klang.selangor.malaysia

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Sat Nov 10, 2012 10:21 pm

wan_dosh wrote:
nak amik 5 ekor tak berani lah..mahal bebenor..he3...tunggu mg diorang jual kilo baru buleh beli bebanyak kot rasenyer...hahahh

klu sekilo rm500-1000 berani beli ke bro?hehe

btw ikan cantik,tank pun kemas.salute bro cheers
Back to top Go down
View user profile
wan_dosh

avatar

Posts : 172
Join date : 28/09/2011
Age : 31
Location : ipoh

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Sun Nov 25, 2012 3:09 am

Back to top Go down
View user profile
wanotz

avatar

Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   Sun Nov 25, 2012 4:01 am

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...   

Back to top Go down
 
update skit aro aku setelah membeso sikit dengan rumah barunye...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: My Arowana dan My Aquarium-
Jump to: