Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 harge mgbb skang..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
aime_isz



Posts : 120
Join date : 18/06/2012
Age : 30
Location : seremban

PostSubject: harge mgbb skang..   Wed Jun 20, 2012 12:23 am

akum bro2 otai sume...hehe..nk tnye la harge mgbb skang ni..bkenan lak tgk mg tu...
Back to top Go down
View user profile
zerol86



Posts : 1384
Join date : 01/05/2012

PostSubject: Re: harge mgbb skang..   Wed Jun 20, 2012 12:24 am

susah nak cakap ada yang terdesak jual murah ada yang tak terdesak jual mahal.. terpulang.. kalau aku gtau harga sini nanti tak adil tuk orang lain.. so ko pepandai la survey..tanya seller sana sini insyallah ko tau la harga dia camne..
Back to top Go down
View user profile
aime_isz



Posts : 120
Join date : 18/06/2012
Age : 30
Location : seremban

PostSubject: Re: harge mgbb skang..   Wed Jun 20, 2012 12:30 am

tp aku ni baru2 je nk bjinak2 ngan arowana ni bro...sbb tu nk tnye2 dlu...pm la harge bro..
Back to top Go down
View user profile
zerol86



Posts : 1384
Join date : 01/05/2012

PostSubject: Re: harge mgbb skang..   Wed Jun 20, 2012 1:00 am

tau huhu sama gak aku pun noob tapi aku dah contact ramai sgt orang sana sini harga banyak berbeza..min harga rm1000 ke atas max ?? tgk kuality ada yang sampai berpuluh2 ribu. kalau orang terdesak ada yang jual murah lagi..dan ada gak yang jual murah tak masuk akalnyer tapi hati2 banyak yang menipu kat luar tu..
Back to top Go down
View user profile
aime_isz



Posts : 120
Join date : 18/06/2012
Age : 30
Location : seremban

PostSubject: Re: harge mgbb skang..   Wed Jun 20, 2012 5:54 am

itu la takot gak kne tipu nti..kecik2 cmne nk beza kn mgbb ke hb...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: harge mgbb skang..   Today at 7:21 am

Back to top Go down
 
harge mgbb skang..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: Jual Beli ikan arowana-
Jump to: