Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Perkenalan sahabat baru..lihatlah arowana murahku ini :-)

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
fizaro

avatar

Posts : 407
Join date : 11/04/2012
Age : 34

PostSubject: Re: Perkenalan sahabat baru..lihatlah arowana murahku ini :-)   Sat Apr 21, 2012 5:27 pm

k-aromg wrote:
camane bleh mati 2.mmg ajal maut di tangan Tuhan..slalunye payah gk nx mati kalo kna ngn caranya..leh kongsi2..

Cara kematian dia tu ada saya teliti juga..kemungkinan pertama air sebab masa mati anak ikan seluang banyak mati..sebelum saya tido ok je bangun pagi je dah mati memang tak dapat buat tindakan susulan..kemungkinan kedua mungkin dia terlalu lapar dan makan ikan seluang yang besar pastu tersangkut kat tekak..sebab saya nengok dia mati separuh anak seluang terkeluar dari mulut..saya bagi ikan seluang sebab ikan saya dah besar saiznya lebih kurang 1 kaki..jadi saya agak2 dia dah boleh telan anak ikan seluang..tapi bila difikir2 balik ikan saya ni 1.5 banjar red bulut dia macam tajam ke depan dan saiznya kecil..cuba para otai selidik nengok dari video banjar red saya tu rekabentuk ikan saya..mulut dia cam kecik je walaupun dah besar..saya agak2 je ni kalau boleh otai2 kita selidik :-)
Back to top Go down
View user profile
ondeonde



Posts : 43
Join date : 19/02/2012

PostSubject: Re: Perkenalan sahabat baru..lihatlah arowana murahku ini :-)   Sat Apr 21, 2012 8:19 pm

Back to top Go down
View user profile
fizaro

avatar

Posts : 407
Join date : 11/04/2012
Age : 34

PostSubject: Re: Perkenalan sahabat baru..lihatlah arowana murahku ini :-)   Sat Apr 21, 2012 9:07 pm

ondeonde wrote:
http://www.petforest.net/index.php?route=product/product&product_id=225

Tq wahai sahabat ondeonde..maklumat yang sanga berguna..
Back to top Go down
View user profile
fizaro

avatar

Posts : 407
Join date : 11/04/2012
Age : 34

PostSubject: New Tank Setup   Sun Apr 29, 2012 9:24 am

New tank setup..4 feet devide by 2..



Silver aro 4 feet tank..alone..



My new T5x2 Dolphin

Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin
avatar

Posts : 718
Join date : 07/08/2009
Age : 35
Location : Bukit Merah

PostSubject: Re: Perkenalan sahabat baru..lihatlah arowana murahku ini :-)   Tue May 01, 2012 6:30 pm

projek besau ke ni hehe Razz
Back to top Go down
View user profile http://arowana.yolasite.com
fizaro

avatar

Posts : 407
Join date : 11/04/2012
Age : 34

PostSubject: Re: Perkenalan sahabat baru..lihatlah arowana murahku ini :-)   Wed May 02, 2012 1:10 am

Admin wrote:
projek besau ke ni hehe Razz

Tak adalah tuan admin projek kecil2an je..tengah menunggu HB baru dari salah seorang forumer ni..huhuhu..setup tank siap2 dengan perbincangan teliti dari otai aro kira itulah hasilnya..nak dapat yang tercun budget tak da jadi dapat body mengelip hasil tanning pn oklah Razz
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Perkenalan sahabat baru..lihatlah arowana murahku ini :-)   

Back to top Go down
 
Perkenalan sahabat baru..lihatlah arowana murahku ini :-)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: My Arowana dan My Aquarium-
Jump to: