Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
doctorsindrom46



Posts : 138
Join date : 26/12/2011

PostSubject: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 2:49 am

salam'
Disini saya ingin menawar ikan arowana yg harga berpatutan bagi warga kelantan di luar kelantan pun blh..dimane xpayah nk susah2 pergi ke bukit merah utk dpatkan ikan..semua ikan disertakan dgn cip dgn sijil
senarainya seperti dibawah:
MGBB(pure breed):RM1950(nego)
GH:RM2400(nego)
CHILI RED:RM1400(nego)
HB:450(nego)
semua harga di atas adalah harga utk sekor,mcm biase lah kalau ambik byk maka lg byk lah diskaun..
Dan istimewa utk sesiape yg berminat dgn ikan dr kolam pak andak talib juga blh hubungi sy tp tidak di sertakan cip dgn sijil..
no tel sy 0129628735 zul
wallahua'lam..wassalam...shukron...
Back to top Go down
View user profile
gabanzshah



Posts : 682
Join date : 07/01/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 3:02 am

CR dr farm mana bro??
Back to top Go down
View user profile
doctorsindrom46



Posts : 138
Join date : 26/12/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 3:08 am

gabanzshah wrote:
CR dr farm mana bro??

ikan dr AV...
Back to top Go down
View user profile
gabanzshah



Posts : 682
Join date : 07/01/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 3:16 am

doctorsindrom46 wrote:
ikan dr AV...

mmg dr kolam dia ke bro..sori byk tanya..bro ada gambar induk @ video masa harvest CR tu..
Back to top Go down
View user profile
doctorsindrom46



Posts : 138
Join date : 26/12/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 3:27 am



video x reti nak upload daaaa huhuhu....
Back to top Go down
View user profile
doctorsindrom46



Posts : 138
Join date : 26/12/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 3:34 am

http://www.youtube.com/watch?v=rH2ZFyKkhCY&feature=plcp&context=C367672cUDOEgsToPDskKyjMDAvZvh87rces3uGKWL

ni salah 1 dr induk...
Back to top Go down
View user profile
gabanzshah



Posts : 682
Join date : 07/01/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 3:37 am

doctorsindrom46 wrote:


video x reti nak upload daaaa huhuhu....




ni satu lagi induk dia.

Back to top Go down
View user profile
gabanzshah



Posts : 682
Join date : 07/01/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 3:40 am

IKLAN PREEEEEEEEE JE..hahaha What a Face
Back to top Go down
View user profile
doctorsindrom46



Posts : 138
Join date : 26/12/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 3:42 am

gabanzshah wrote:
IKLAN PREEEEEEEEE JE..hahaha What a Face

heheheh...xpe sama2 cari rezeki..kalau gaban nk sy bg harga special walaupun ambik sekor hehehe..
Back to top Go down
View user profile
gabanzshah



Posts : 682
Join date : 07/01/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 3:47 am

doctorsindrom46 wrote:
gabanzshah wrote:
IKLAN PREEEEEEEEE JE..hahaha What a Face

heheheh...xpe sama2 cari rezeki..kalau gaban nk sy bg harga special walaupun ambik sekor hehehe..

hmmm aku nk ckp x sampai ati...hahaha..biar otai2 yg bg pencerahan..ramai lg membe2 cari red tu...gd luck bro n moga murah rezeki!!
Back to top Go down
View user profile
doctorsindrom46



Posts : 138
Join date : 26/12/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 3:50 am

gabanzshah wrote:
doctorsindrom46 wrote:
gabanzshah wrote:
IKLAN PREEEEEEEEE JE..hahaha What a Face

heheheh...xpe sama2 cari rezeki..kalau gaban nk sy bg harga special walaupun ambik sekor hehehe..

hmmm aku nk ckp x sampai ati...hahaha..biar otai2 yg bg pencerahan..ramai lg membe2 cari red tu...gd luck bro n moga murah rezeki!!

ammiiiiiiinnnn........
Back to top Go down
View user profile
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 6:41 am

doctorsindrom46 wrote:


video x reti nak upload daaaa huhuhu....


pehhh...barang 'panas' nie...sapa ndak?
Back to top Go down
View user profile
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 6:46 am

doctorsindrom46 wrote:
salam'
Disini saya ingin menawar ikan arowana yg harga berpatutan bagi warga kelantan di luar kelantan pun blh..dimane xpayah nk susah2 pergi ke bukit merah utk dpatkan ikan..semua ikan disertakan dgn cip dgn sijil
senarainya seperti dibawah:
MGBB(pure breed):RM1950(nego)
GH:RM2400(nego)
CHILI RED:RM1400(nego)
HB:450(nego)
semua harga di atas adalah harga utk sekor,mcm biase lah kalau ambik byk maka lg byk lah diskaun..
Dan istimewa utk sesiape yg berminat dgn ikan dr kolam pak andak talib juga blh hubungi sy tp tidak di sertakan cip dgn sijil..
no tel sy 0129628735 zul
wallahua'lam..wassalam...shukron...


pak ndak talib nama besar kat BM...kalau ikan dia jual tak ada cip susah gak...
Back to top Go down
View user profile
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 7:04 am

doctorsindrom46 wrote:


video x reti nak upload daaaa huhuhu....



pehhhhh...cntik tul ikn nie...kalo ada sekor kat umah syok woo wat lyn2...ni s.red ka c.red ka blood red bro...ank dia ada tak?bapa hinggit sekor....byk stok ka....tq....
Back to top Go down
View user profile
gabanzshah



Posts : 682
Join date : 07/01/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 7:33 am

miang wrote:
pehhhhh...cntik tul ikn nie...kalo ada sekor kat umah syok woo wat lyn2...ni s.red ka c.red ka blood red bro...ank dia ada tak?bapa hinggit sekor....byk stok ka....tq....

aikkk...hg layan ke ikan ni..hampeh tul hg..
Back to top Go down
View user profile
doctorsindrom46



Posts : 138
Join date : 26/12/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 9:21 am

miang wrote:
doctorsindrom46 wrote:
salam'
Disini saya ingin menawar ikan arowana yg harga berpatutan bagi warga kelantan di luar kelantan pun blh..dimane xpayah nk susah2 pergi ke bukit merah utk dpatkan ikan..semua ikan disertakan dgn cip dgn sijil
senarainya seperti dibawah:
MGBB(pure breed):RM1950(nego)
GH:RM2400(nego)
CHILI RED:RM1400(nego)
HB:450(nego)
semua harga di atas adalah harga utk sekor,mcm biase lah kalau ambik byk maka lg byk lah diskaun..
Dan istimewa utk sesiape yg berminat dgn ikan dr kolam pak andak talib juga blh hubungi sy tp tidak di sertakan cip dgn sijil..
no tel sy 0129628735 zul
wallahua'lam..wassalam...shukron...


pak ndak talib nama besar kat BM...kalau ikan dia jual tak ada cip susah gak...

mmg pak andak xde cip..insya Allah sy dpt ikan ni dr sumber yg blh dipercayai..sbb sy jual ikan pun nk bg anak bini mkn jd kalau sy tipu maka kene laknat lah sy huhuhu..
Back to top Go down
View user profile
doctorsindrom46



Posts : 138
Join date : 26/12/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 9:27 am

miang wrote:
doctorsindrom46 wrote:


video x reti nak upload daaaa huhuhu....



pehhhhh...cntik tul ikn nie...kalo ada sekor kat umah syok woo wat lyn2...ni s.red ka c.red ka blood red bro...ank dia ada tak?bapa hinggit sekor....byk stok ka....tq....

hrga ikut dlm senarai la hehehe..kalau nk kurang pun leh la skit2...
Back to top Go down
View user profile
kyo82
Admin


Posts : 812
Join date : 09/07/2010

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 9:37 am

Chilli red pada harga Super Red...ok gak tu...tapi bukan taste aku sebab warna induk kuning n oren...dapat chilli yg btul2 cam chilli baru best....harga pun mesti best...hehehe....
Back to top Go down
View user profile
doctorsindrom46



Posts : 138
Join date : 26/12/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 9:49 am

akhirnya bro kyo kite bersuara jugak...dh lama tggu otai komen hehehe...
Back to top Go down
View user profile
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 4:44 pm

gabanzshah wrote:
miang wrote:
pehhhhh...cntik tul ikn nie...kalo ada sekor kat umah syok woo wat lyn2...ni s.red ka c.red ka blood red bro...ank dia ada tak?bapa hinggit sekor....byk stok ka....tq....

aikkk...hg layan ke ikan ni..hampeh tul hg..


chili red ni bro idaman hati aku...jns nie je yg aku masih tak ada...MG chu sampai ke dahi aku dah ada dah
Back to top Go down
View user profile
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 4:46 pm

doctorsindrom46 wrote:
miang wrote:
doctorsindrom46 wrote:
salam'
Disini saya ingin menawar ikan arowana yg harga berpatutan bagi warga kelantan di luar kelantan pun blh..dimane xpayah nk susah2 pergi ke bukit merah utk dpatkan ikan..semua ikan disertakan dgn cip dgn sijil
senarainya seperti dibawah:
MGBB(pure breed):RM1950(nego)
GH:RM2400(nego)
CHILI RED:RM1400(nego)
HB:450(nego)
semua harga di atas adalah harga utk sekor,mcm biase lah kalau ambik byk maka lg byk lah diskaun..
Dan istimewa utk sesiape yg berminat dgn ikan dr kolam pak andak talib juga blh hubungi sy tp tidak di sertakan cip dgn sijil..
no tel sy 0129628735 zul
wallahua'lam..wassalam...shukron...


pak ndak talib nama besar kat BM...kalau ikan dia jual tak ada cip susah gak...

mmg pak andak xde cip..insya Allah sy dpt ikan ni dr sumber yg blh dipercayai..sbb sy jual ikan pun nk bg anak bini mkn jd kalau sy tipu maka kene laknat lah sy huhuhu..

betul tu..aku setuju dgn ko wat bisnes nih...tambahkan pendapatan keluarga...nak tanya sumber dapat terus dari pak andak terus ke atau dari anak dia?ada contoh gambar spesimen tak..kalau2 cun...ada rezeki nak tambah koleksi lagi nih..
Back to top Go down
View user profile
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 4:48 pm

kyo82 wrote:
Chilli red pada harga Super Red...ok gak tu...tapi bukan taste aku sebab warna induk kuning n oren...dapat chilli yg btul2 cam chilli baru best....harga pun mesti best...hehehe....


chili red ni bro...nak ke tak..nak ke takk..hmmm
Back to top Go down
View user profile
doctorsindrom46



Posts : 138
Join date : 26/12/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Thu Feb 23, 2012 10:17 pm

miang wrote:
doctorsindrom46 wrote:
miang wrote:
doctorsindrom46 wrote:
salam'
Disini saya ingin menawar ikan arowana yg harga berpatutan bagi warga kelantan di luar kelantan pun blh..dimane xpayah nk susah2 pergi ke bukit merah utk dpatkan ikan..semua ikan disertakan dgn cip dgn sijil
senarainya seperti dibawah:
MGBB(pure breed):RM1950(nego)
GH:RM2400(nego)
CHILI RED:RM1400(nego)
HB:450(nego)
semua harga di atas adalah harga utk sekor,mcm biase lah kalau ambik byk maka lg byk lah diskaun..
Dan istimewa utk sesiape yg berminat dgn ikan dr kolam pak andak talib juga blh hubungi sy tp tidak di sertakan cip dgn sijil..
no tel sy 0129628735 zul
wallahua'lam..wassalam...shukron...


pak ndak talib nama besar kat BM...kalau ikan dia jual tak ada cip susah gak...

mmg pak andak xde cip..insya Allah sy dpt ikan ni dr sumber yg blh dipercayai..sbb sy jual ikan pun nk bg anak bini mkn jd kalau sy tipu maka kene laknat lah sy huhuhu..

betul tu..aku setuju dgn ko wat bisnes nih...tambahkan pendapatan keluarga...nak tanya sumber dapat terus dari pak andak terus ke atau dari anak dia?ada contoh gambar spesimen tak..kalau2 cun...ada rezeki nak tambah koleksi lagi nih..
ikan dr anak bernak pak andak...
Back to top Go down
View user profile
sham/kb



Posts : 102
Join date : 19/03/2011
Age : 37
Location : kota bharu,kelantan

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Fri Feb 24, 2012 10:48 am

doctorsindrom46 wrote:
miang wrote:
doctorsindrom46 wrote:
miang wrote:
doctorsindrom46 wrote:
salam'
Disini saya ingin menawar ikan arowana yg harga berpatutan bagi warga kelantan di luar kelantan pun blh..dimane xpayah nk susah2 pergi ke bukit merah utk dpatkan ikan..semua ikan disertakan dgn cip dgn sijil
senarainya seperti dibawah:
MGBB(pure breed):RM1950(nego)
GH:RM2400(nego)
CHILI RED:RM1400(nego)
HB:450(nego)
semua harga di atas adalah harga utk sekor,mcm biase lah kalau ambik byk maka lg byk lah diskaun..
Dan istimewa utk sesiape yg berminat dgn ikan dr kolam pak andak talib juga blh hubungi sy tp tidak di sertakan cip dgn sijil..
no tel sy 0129628735 zul
wallahua'lam..wassalam...shukron...


pak ndak talib nama besar kat BM...kalau ikan dia jual tak ada cip susah gak...

mmg pak andak xde cip..insya Allah sy dpt ikan ni dr sumber yg blh dipercayai..sbb sy jual ikan pun nk bg anak bini mkn jd kalau sy tipu maka kene laknat lah sy huhuhu..

betul tu..aku setuju dgn ko wat bisnes nih...tambahkan pendapatan keluarga...nak tanya sumber dapat terus dari pak andak terus ke atau dari anak dia?ada contoh gambar spesimen tak..kalau2 cun...ada rezeki nak tambah koleksi lagi nih..
ikan dr anak bernak pak andak...

ooo..ok la ade supplier kat kb yg terus dari farm bm..insyaaallah satu masa nanti kawe beli aro dgn demo..lorni ado 2 ekor doh dumoh..
banyak2 nanti bising ore dumoh..heheh
kawe itar jugok keda demo lepas taki air tu..kedai buat iron works ke boh
Back to top Go down
View user profile
doctorsindrom46



Posts : 138
Join date : 26/12/2011

PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Fri Feb 24, 2012 8:51 pm

sham/kb wrote:
doctorsindrom46 wrote:
miang wrote:
doctorsindrom46 wrote:
miang wrote:
doctorsindrom46 wrote:
salam'
Disini saya ingin menawar ikan arowana yg harga berpatutan bagi warga kelantan di luar kelantan pun blh..dimane xpayah nk susah2 pergi ke bukit merah utk dpatkan ikan..semua ikan disertakan dgn cip dgn sijil
senarainya seperti dibawah:
MGBB(pure breed):RM1950(nego)
GH:RM2400(nego)
CHILI RED:RM1400(nego)
HB:450(nego)
semua harga di atas adalah harga utk sekor,mcm biase lah kalau ambik byk maka lg byk lah diskaun..
Dan istimewa utk sesiape yg berminat dgn ikan dr kolam pak andak talib juga blh hubungi sy tp tidak di sertakan cip dgn sijil..
no tel sy 0129628735 zul
wallahua'lam..wassalam...shukron...


pak ndak talib nama besar kat BM...kalau ikan dia jual tak ada cip susah gak...

mmg pak andak xde cip..insya Allah sy dpt ikan ni dr sumber yg blh dipercayai..sbb sy jual ikan pun nk bg anak bini mkn jd kalau sy tipu maka kene laknat lah sy huhuhu..

betul tu..aku setuju dgn ko wat bisnes nih...tambahkan pendapatan keluarga...nak tanya sumber dapat terus dari pak andak terus ke atau dari anak dia?ada contoh gambar spesimen tak..kalau2 cun...ada rezeki nak tambah koleksi lagi nih..
ikan dr anak bernak pak andak...

ooo..ok la ade supplier kat kb yg terus dari farm bm..insyaaallah satu masa nanti kawe beli aro dgn demo..lorni ado 2 ekor doh dumoh..
banyak2 nanti bising ore dumoh..heheh
kawe itar jugok keda demo lepas taki air tu..kedai buat iron works ke boh


sebelah dia kedai jual frem pintu...mai la derak2..sharing is caring hehehe
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya   Today at 5:19 pm

Back to top Go down
 
ikan arowana utk warga kelantan dan sekitarnya
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: Jual Beli ikan arowana-
Jump to: