Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 4ft Cabinet Aquarium

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
hussairis

avatar

Posts : 27
Join date : 30/11/2011
Age : 33
Location : Puchong

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Wed Dec 07, 2011 9:23 pm

bilis wira wrote:
hussairis wrote:
bilis wira wrote:
Stikerla...
4 kaki x 100 metr kot...
Nk ke? Hbgi sy 0123769476...

ade 4kaki jer ke bro...xde lebih skit ke Question Question Question

4 kaki tu lebar dia bro....
Panjang dlm 100 meter kot...
Bro nk pasang dlm aquarium size berapa...????
Akua br beli tu ke?boleh sngtla tu...(promote)hehehe...

lebar atas ke bwh 4kaki ek....pnjng 100meter ek...pnjang gak tu...boleh sgt2 la tu..
aquarium aku saiz 4kaki...
agak2 brape pnjang aku kene beli stiker nie ek... Question
Back to top Go down
View user profile
bilis wira



Posts : 14
Join date : 30/10/2011

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Wed Dec 07, 2011 10:13 pm

Klu saiz aqua tu 4x2x2...
Klu nk lekat belakang je 2kaki sudah cukup...
Klu nk lekat bawah n belakang 4 kaki...
Klu nk lekat semua cermin kecuali depan 6 kaki...
Bab lebar da 4 kaki da,potong panjang jela....
Klu nk lebih pun boleh....
Back to top Go down
View user profile
hussairis

avatar

Posts : 27
Join date : 30/11/2011
Age : 33
Location : Puchong

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Wed Dec 07, 2011 10:35 pm

bilis wira wrote:
Klu saiz aqua tu 4x2x2...
Klu nk lekat belakang je 2kaki sudah cukup...
Klu nk lekat bawah n belakang 4 kaki...
Klu nk lekat semua cermin kecuali depan 6 kaki...
Bab lebar da 4 kaki da,potong panjang jela....
Klu nk lebih pun boleh....

kalau aku amik 8kaki brape hrga bro...
lg 1 bro duk mn...
Back to top Go down
View user profile
bilis wira



Posts : 14
Join date : 30/10/2011

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Wed Dec 07, 2011 10:53 pm

hussairis wrote:
bilis wira wrote:
Klu saiz aqua tu 4x2x2...
Klu nk lekat belakang je 2kaki sudah cukup...
Klu nk lekat bawah n belakang 4 kaki...
Klu nk lekat semua cermin kecuali depan 6 kaki...
Bab lebar da 4 kaki da,potong panjang jela....
Klu nk lebih pun boleh....

kalau aku amik 8kaki brape hrga bro...
lg 1 bro duk mn...
Bab harga ni kira kaki persegi ke? @ kira panjang...
Lg baik bro sendiri yg tentukn...
Klu bro nk, lg baik hbgi sy...senang n cepat...heheheheh...
Bangi lama...
Back to top Go down
View user profile
hussairis

avatar

Posts : 27
Join date : 30/11/2011
Age : 33
Location : Puchong

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Wed Dec 07, 2011 11:18 pm

warna biru jer ke yg ade bro...

warna itam ade x ????
Back to top Go down
View user profile
xback_aro



Posts : 493
Join date : 17/01/2010
Age : 35
Location : putrajaya / bukit merah / danok

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Thu Dec 08, 2011 12:37 am

bilis wira wrote:
hussairis wrote:
bilis wira wrote:
Klu saiz aqua tu 4x2x2...
Klu nk lekat belakang je 2kaki sudah cukup...
Klu nk lekat bawah n belakang 4 kaki...
Klu nk lekat semua cermin kecuali depan 6 kaki...
Bab lebar da 4 kaki da,potong panjang jela....
Klu nk lebih pun boleh....

kalau aku amik 8kaki brape hrga bro...
lg 1 bro duk mn...
Bab harga ni kira kaki persegi ke? @ kira panjang...
Lg baik bro sendiri yg tentukn...
Klu bro nk, lg baik hbgi sy...senang n cepat...heheheheh...
Bangi lama...
harga kena ikut kaki panjang la bro...baru senang nak potong....kalu nk jual sekali gus 100m tu ssh sket la org nk beli kecuali kedai akuarium...lani senang,bro tentukan sekaki brapa rm...aku pun nk juga ni dalam 7 kaki...
Back to top Go down
View user profile
wanotz

avatar

Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Thu Dec 08, 2011 12:42 am

Bro xback_aro mana gmbr aquarium?


xback_aro wrote:
bilis wira wrote:
hussairis wrote:
bilis wira wrote:
Klu saiz aqua tu 4x2x2...
Klu nk lekat belakang je 2kaki sudah cukup...
Klu nk lekat bawah n belakang 4 kaki...
Klu nk lekat semua cermin kecuali depan 6 kaki...
Bab lebar da 4 kaki da,potong panjang jela....
Klu nk lebih pun boleh....

kalau aku amik 8kaki brape hrga bro...
lg 1 bro duk mn...
Bab harga ni kira kaki persegi ke? @ kira panjang...
Lg baik bro sendiri yg tentukn...
Klu bro nk, lg baik hbgi sy...senang n cepat...heheheheh...
Bangi lama...
harga kena ikut kaki panjang la bro...baru senang nak potong....kalu nk jual sekali gus 100m tu ssh sket la org nk beli kecuali kedai akuarium...lani senang,bro tentukan sekaki brapa rm...aku pun nk juga ni dalam 7 kaki...
Back to top Go down
View user profile
xback_aro



Posts : 493
Join date : 17/01/2010
Age : 35
Location : putrajaya / bukit merah / danok

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Thu Dec 08, 2011 12:45 am

wanotz wrote:
Bro xback_aro mana gmbr aquarium?


xback_aro wrote:
bilis wira wrote:
hussairis wrote:
bilis wira wrote:
Klu saiz aqua tu 4x2x2...
Klu nk lekat belakang je 2kaki sudah cukup...
Klu nk lekat bawah n belakang 4 kaki...
Klu nk lekat semua cermin kecuali depan 6 kaki...
Bab lebar da 4 kaki da,potong panjang jela....
Klu nk lebih pun boleh....

kalau aku amik 8kaki brape hrga bro...
lg 1 bro duk mn...
Bab harga ni kira kaki persegi ke? @ kira panjang...
Lg baik bro sendiri yg tentukn...
Klu bro nk, lg baik hbgi sy...senang n cepat...heheheheh...
Bangi lama...
harga kena ikut kaki panjang la bro...baru senang nak potong....kalu nk jual sekali gus 100m tu ssh sket la org nk beli kecuali kedai akuarium...lani senang,bro tentukan sekaki brapa rm...aku pun nk juga ni dalam 7 kaki...
hahaha...sabar2...nti aku amik...bz sket
Back to top Go down
View user profile
bilis wira



Posts : 14
Join date : 30/10/2011

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Thu Dec 08, 2011 12:51 am

xback_aro wrote:
bilis wira wrote:
hussairis wrote:
bilis wira wrote:
Klu saiz aqua tu 4x2x2...
Klu nk lekat belakang je 2kaki sudah cukup...
Klu nk lekat bawah n belakang 4 kaki...
Klu nk lekat semua cermin kecuali depan 6 kaki...
Bab lebar da 4 kaki da,potong panjang jela....
Klu nk lebih pun boleh....

kalau aku amik 8kaki brape hrga bro...
lg 1 bro duk mn...
Bab harga ni kira kaki persegi ke? @ kira panjang...
Lg baik bro sendiri yg tentukn...
Klu bro nk, lg baik hbgi sy...senang n cepat...heheheheh...
Bangi lama...
harga kena ikut kaki panjang la bro...baru senang nak potong....kalu nk jual sekali gus 100m tu ssh sket la org nk beli kecuali kedai akuarium...lani senang,bro tentukan sekaki brapa rm...aku pun nk juga ni dalam 7 kaki...
Tula sy kata brola tentukn harga tu...sy bkn nk bisnes pun...
Janji bawa sy pi mcing...hehehehe....
Yg ada cuma biru je...
Back to top Go down
View user profile
xback_aro



Posts : 493
Join date : 17/01/2010
Age : 35
Location : putrajaya / bukit merah / danok

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Thu Dec 08, 2011 12:52 am

bilis wira wrote:
xback_aro wrote:
bilis wira wrote:
hussairis wrote:
bilis wira wrote:
Klu saiz aqua tu 4x2x2...
Klu nk lekat belakang je 2kaki sudah cukup...
Klu nk lekat bawah n belakang 4 kaki...
Klu nk lekat semua cermin kecuali depan 6 kaki...
Bab lebar da 4 kaki da,potong panjang jela....
Klu nk lebih pun boleh....

kalau aku amik 8kaki brape hrga bro...
lg 1 bro duk mn...
Bab harga ni kira kaki persegi ke? @ kira panjang...
Lg baik bro sendiri yg tentukn...
Klu bro nk, lg baik hbgi sy...senang n cepat...heheheheh...
Bangi lama...
harga kena ikut kaki panjang la bro...baru senang nak potong....kalu nk jual sekali gus 100m tu ssh sket la org nk beli kecuali kedai akuarium...lani senang,bro tentukan sekaki brapa rm...aku pun nk juga ni dalam 7 kaki...
Tula sy kata brola tentukn harga tu...sy bkn nk bisnes pun...
Janji bawa sy pi mcing...hehehehe....
Yg ada cuma biru je...
rm5 sekaki? boleh?
Back to top Go down
View user profile
hussairis

avatar

Posts : 27
Join date : 30/11/2011
Age : 33
Location : Puchong

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Thu Dec 08, 2011 12:55 am

kalau rm5 sekaki tu ok gak hehehe...
kalau 8kaki br dlm rm40....
ok gak tu, lg pun puchong dgn bangi dkt dh tu...
warna biru gelap or cerah bro...
Back to top Go down
View user profile
xback_aro



Posts : 493
Join date : 17/01/2010
Age : 35
Location : putrajaya / bukit merah / danok

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Thu Dec 08, 2011 1:03 am

hussairis wrote:
kalau rm5 sekaki tu ok gak hehehe...
kalau 8kaki br dlm rm40....
ok gak tu, lg pun puchong dgn bangi dkt dh tu...
warna biru gelap or cerah bro...
sllu untuk aro org pasang yang biru cerah tu....kalu harga tu ngam nti kita serbu umah dia...dok tggu toke reply ni
Back to top Go down
View user profile
bilis wira



Posts : 14
Join date : 30/10/2011

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Thu Dec 08, 2011 1:15 am

xback_aro wrote:
hussairis wrote:
kalau rm5 sekaki tu ok gak hehehe...
kalau 8kaki br dlm rm40....
ok gak tu, lg pun puchong dgn bangi dkt dh tu...
warna biru gelap or cerah bro...
sllu untuk aro org pasang yang biru cerah tu....kalu harga tu ngam nti kita serbu umah dia...dok tggu toke reply ni
Jgn serbu bro...
Biru terang kot...
Sorila lmbt on9 guna hpon je...
Satu ms dulu sy pernah beli jenis yg sama dgn harga rm5 kaki persegi...
Back to top Go down
View user profile
xback_aro



Posts : 493
Join date : 17/01/2010
Age : 35
Location : putrajaya / bukit merah / danok

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Thu Dec 08, 2011 1:19 am

bilis wira wrote:
xback_aro wrote:
hussairis wrote:
kalau rm5 sekaki tu ok gak hehehe...
kalau 8kaki br dlm rm40....
ok gak tu, lg pun puchong dgn bangi dkt dh tu...
warna biru gelap or cerah bro...
sllu untuk aro org pasang yang biru cerah tu....kalu harga tu ngam nti kita serbu umah dia...dok tggu toke reply ni
Jgn serbu bro...
Biru terang kot...
Sorila lmbt on9 guna hpon je...
Satu ms dulu sy pernah beli jenis yg sama dgn harga rm5 kaki persegi...
so boleh ke rm5 sekaki?....
Back to top Go down
View user profile
bilis wira



Posts : 14
Join date : 30/10/2011

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Thu Dec 08, 2011 1:55 am

xback_aro wrote:
bilis wira wrote:
xback_aro wrote:
hussairis wrote:
kalau rm5 sekaki tu ok gak hehehe...
kalau 8kaki br dlm rm40....
ok gak tu, lg pun puchong dgn bangi dkt dh tu...
warna biru gelap or cerah bro...
sllu untuk aro org pasang yang biru cerah tu....kalu harga tu ngam nti kita serbu umah dia...dok tggu toke reply ni
Jgn serbu bro...
Biru terang kot...
Sorila lmbt on9 guna hpon je...
Satu ms dulu sy pernah beli jenis yg sama dgn harga rm5 kaki persegi...
so boleh ke rm5 sekaki?....
Msdnya...
1kaki x 4kaki=rm5 @
1kaki x1kaki=rm5...
Yg mna satu bro...nk kepastian...
Back to top Go down
View user profile
xback_aro



Posts : 493
Join date : 17/01/2010
Age : 35
Location : putrajaya / bukit merah / danok

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Thu Dec 08, 2011 5:39 am

bilis wira wrote:
xback_aro wrote:
bilis wira wrote:
xback_aro wrote:
hussairis wrote:
kalau rm5 sekaki tu ok gak hehehe...
kalau 8kaki br dlm rm40....
ok gak tu, lg pun puchong dgn bangi dkt dh tu...
warna biru gelap or cerah bro...
sllu untuk aro org pasang yang biru cerah tu....kalu harga tu ngam nti kita serbu umah dia...dok tggu toke reply ni
Jgn serbu bro...
Biru terang kot...
Sorila lmbt on9 guna hpon je...
Satu ms dulu sy pernah beli jenis yg sama dgn harga rm5 kaki persegi...
so boleh ke rm5 sekaki?....
Msdnya...
1kaki x 4kaki=rm5 @
1kaki x1kaki=rm5...
Yg mna satu bro...nk kepastian...
1kaki x 4 kaki la bro...
Back to top Go down
View user profile
bilis wira



Posts : 14
Join date : 30/10/2011

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Thu Dec 08, 2011 6:14 pm

Boleh
Blh...blh...blh...
Bila nk dtg ambil?
Back to top Go down
View user profile
xback_aro



Posts : 493
Join date : 17/01/2010
Age : 35
Location : putrajaya / bukit merah / danok

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Fri Dec 09, 2011 1:12 am

bilis wira wrote:
Boleh
Blh...blh...blh...
Bila nk dtg ambil?
bro umah kt bangi tu area mana?..
Back to top Go down
View user profile
hussairis

avatar

Posts : 27
Join date : 30/11/2011
Age : 33
Location : Puchong

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Tue Dec 13, 2011 11:26 pm

nie aku nk share skit gmbar aquarium aku....

nie aquarium lama aku... Suspect Suspect
http://imageshack.us/photo/my-images/94/img2011120400177.jpg/

nie aquarium baru aku tp belum tmpal stiker lg, masih suci murni lg cat cat
http://imageshack.us/photo/my-images/193/img2011121200184.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/821/img2011121200183.jpg/

nie selepas aku tmpal dgn stiker itam....hitam itu menawan kekeke bounce bounce
http://imageshack.us/photo/my-images/585/img2011121300188.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/191/img2011121300189.jpg/


balik kje nie aku nk isi air n kasi air tu running dlm 2hari, lepas tu br nk pndahkan aro aku masuk umh baru dia farao farao
Back to top Go down
View user profile
ikan_akeem



Posts : 867
Join date : 28/09/2010

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Wed Dec 14, 2011 2:08 am

hussairis wrote:
nie aku nk share skit gmbar aquarium aku....

nie aquarium lama aku... Suspect Suspect
http://imageshack.us/photo/my-images/94/img2011120400177.jpg/

nie aquarium baru aku tp belum tmpal stiker lg, masih suci murni lg cat cat
http://imageshack.us/photo/my-images/193/img2011121200184.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/821/img2011121200183.jpg/

nie selepas aku tmpal dgn stiker itam....hitam itu menawan kekeke bounce bounce

http://imageshack.us/photo/my-images/585/img2011121300188.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/191/img2011121300189.jpg/


balik kje nie aku nk isi air n kasi air tu running dlm 2hari, lepas tu br nk pndahkan aro aku masuk umh baru dia farao farao

cantek akuarium ko..
teruskan update bro..nak tgk jd mcm mana nnt.
Back to top Go down
View user profile
wanotz

avatar

Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Wed Dec 14, 2011 5:41 am

Bro xback_aro bila nak upload gmbr aquarium. :p
Back to top Go down
View user profile
hussairis

avatar

Posts : 27
Join date : 30/11/2011
Age : 33
Location : Puchong

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Wed Dec 14, 2011 7:35 am

ikan_akeem wrote:

cantek akuarium ko..
teruskan update bro..nak tgk jd mcm mana nnt.

insyaAllah kalau aku dh trnsfer ikan tu ke aquarium baru nnt aku update gmbar lg... cyclops cyclops

Back to top Go down
View user profile
xback_aro



Posts : 493
Join date : 17/01/2010
Age : 35
Location : putrajaya / bukit merah / danok

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Wed Dec 14, 2011 10:28 pm

wanotz wrote:
Bro xback_aro bila nak upload gmbr aquarium. :p
hihih..gmbq dh ada cuma xupload lg...tp aku tgh pikir la plak nk jual ke x sbb ada penghuni baru nk datang...pening2...
Back to top Go down
View user profile
wanotz

avatar

Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Wed Dec 14, 2011 11:36 pm

Hahaha.. okes bro.

xback_aro wrote:
wanotz wrote:
Bro xback_aro bila nak upload gmbr aquarium. :p
hihih..gmbq dh ada cuma xupload lg...tp aku tgh pikir la plak nk jual ke x sbb ada penghuni baru nk datang...pening2...
Back to top Go down
View user profile
xback_aro



Posts : 493
Join date : 17/01/2010
Age : 35
Location : putrajaya / bukit merah / danok

PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   Thu Dec 15, 2011 2:05 am

wanotz wrote:
Hahaha.. okes bro.

xback_aro wrote:
wanotz wrote:
Bro xback_aro bila nak upload gmbr aquarium. :p
hihih..gmbq dh ada cuma xupload lg...tp aku tgh pikir la plak nk jual ke x sbb ada penghuni baru nk datang...pening2...
nti aku post gmbaq dulu...pastu baru pikir...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: 4ft Cabinet Aquarium   

Back to top Go down
 
4ft Cabinet Aquarium
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: My Arowana dan My Aquarium-
Jump to: