Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Admin
Admin


Posts : 718
Join date : 07/08/2009
Age : 34
Location : Bukit Merah

PostSubject: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Tue Oct 04, 2011 9:03 am

Our users have posted a total of 5274 messages
We have 224 registered users
The newest registered user is diego012

tak sangka ramai giler yg register, tapi berapa ramai je yg masih aktif Sad
Back to top Go down
View user profile http://arowana.yolasite.com
kyo82
Admin


Posts : 812
Join date : 09/07/2010

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Tue Oct 04, 2011 9:14 am

Tahniah Bob...

Yg ptg forum ni sediakan info berguna utk para newbies...
Back to top Go down
View user profile
wan_dosh



Posts : 172
Join date : 28/09/2011
Age : 30
Location : ipoh

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Tue Oct 04, 2011 6:09 pm

huhuhu..yang lain tu dah hebat2 kot tu yang tak masuk sini lagi...
kene wat yearly gathering tuk forum nie... Cool
Back to top Go down
View user profile
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Tue Oct 04, 2011 10:55 pm

aku masih joint sini lagi bob he3
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 718
Join date : 07/08/2009
Age : 34
Location : Bukit Merah

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Wed Oct 05, 2011 3:57 am

terima kasih sebb setia miang hehe Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://arowana.yolasite.com
gabanzshah



Posts : 682
Join date : 07/01/2011

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Wed Oct 05, 2011 7:21 am

Admin wrote:
terima kasih sebb setia miang hehe Very Happy
aku pun..kt sini tmpat aku mula btapak dlu..kenal korang smua..pghobi tegar..trader tegar..haha..tq arowana shopzone
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 718
Join date : 07/08/2009
Age : 34
Location : Bukit Merah

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Wed Oct 05, 2011 8:14 am

gaban hero arowana haha
TQ jugak sebb setia di sini Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://arowana.yolasite.com
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Wed Oct 05, 2011 7:07 pm

Admin wrote:
gaban hero arowana haha
TQ jugak sebb setia di sini Very Happy


nama pun gaban...herao seantero alam
Back to top Go down
View user profile
diego012



Posts : 5
Join date : 04/10/2011

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Wed Oct 05, 2011 9:18 pm

sy newbie lg kt sini..baru start nk menapak dlm arowana ni..mgu ni mgu membaca post dlm forum ni...berpinau jgak..hahaha..
Back to top Go down
View user profile
gabanzshah



Posts : 682
Join date : 07/01/2011

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Wed Oct 05, 2011 9:42 pm

nti tgk ikan lg berpinau..bila dh membeli lg2 la berpinau bila tgk kluar brkepul2..
Back to top Go down
View user profile
zerol



Posts : 2
Join date : 06/10/2011

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Thu Oct 06, 2011 10:59 pm

Salam..saye member baru..hii..hii baru nak try masuk dunia aroo..... cheers Mintak tunjuk ajar otai sekalian semestaaa..... Smile
Back to top Go down
View user profile
diego012



Posts : 5
Join date : 04/10/2011

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Fri Oct 07, 2011 12:43 am

da target da nk amik hb..bli pn kt otai dlm forum ni jgk..hehe..
Back to top Go down
View user profile
mohdfauzilan



Posts : 63
Join date : 14/01/2010
Age : 40
Location : sgbuloh-pendang-pulau ketam(jitra)

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Fri Oct 07, 2011 2:28 am

saya masih setia bro............memantau dari jauh jer......heehheehhe Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 718
Join date : 07/08/2009
Age : 34
Location : Bukit Merah

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Fri Oct 07, 2011 10:38 am

fauzilan lama diam, ikan bnyk beranak kot hehe Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://arowana.yolasite.com
khairy shimano



Posts : 49
Join date : 01/10/2011
Age : 18
Location : presint 14 putrajaya

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Sun Oct 09, 2011 9:55 am

saye jgn luper pkck admin......mmbr plg muda di forum nih..... cheers
Back to top Go down
View user profile
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Sun Oct 09, 2011 8:24 pm

khairy shimano wrote:
saye jgn luper pkck admin......mmbr plg muda di forum nih..... cheers
ialah tu...
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 718
Join date : 07/08/2009
Age : 34
Location : Bukit Merah

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Tue Oct 11, 2011 7:52 am

aku confius aaa mcm mana budak 12 tahun masuk forum ni
leh pecaya 10% jer No
Back to top Go down
View user profile http://arowana.yolasite.com
wanotz



Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Tue Oct 11, 2011 7:58 am

Admin wrote:
aku confius aaa mcm mana budak 12 tahun masuk forum ni
leh pecaya 10% jer No


hahah.... zaman dah berubah. budak sek pon dah ader FB. klo arowana ni x pasti lak. tp zaman aku dulu bela aro ni hbs bljar. sbb baru ader wit. ahaks..
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 718
Join date : 07/08/2009
Age : 34
Location : Bukit Merah

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Tue Oct 11, 2011 8:21 am

sekolah rendah dpt bela aro silver pun kira dahsyat ler tu
nnti besar leh jadi otai dah ni Razz
Back to top Go down
View user profile http://arowana.yolasite.com
wanotz



Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Tue Oct 11, 2011 8:31 am

Admin wrote:
sekolah rendah dpt bela aro silver pun kira dahsyat ler tu
nnti besar leh jadi otai dah ni Razz

habis belajar leh ar apply kerja kat MAU Arowana. haks.. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Tue Oct 11, 2011 10:40 am

wanotz wrote:
Admin wrote:
sekolah rendah dpt bela aro silver pun kira dahsyat ler tu
nnti besar leh jadi otai dah ni Razz

habis belajar leh ar apply kerja kat MAU Arowana. haks.. Very Happy

leh hbs belajar ke he3....kecik2 dah gila ikan...yg kita nie hbs belajar baru gila ikan...dia spesel skt belum akil baligh pun dah main ikan...he3...aku tak caya ini budak sekolah rendah..
Back to top Go down
View user profile
wanotz



Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Tue Oct 11, 2011 10:56 am

miang wrote:
wanotz wrote:
Admin wrote:
sekolah rendah dpt bela aro silver pun kira dahsyat ler tu
nnti besar leh jadi otai dah ni Razz

habis belajar leh ar apply kerja kat MAU Arowana. haks.. Very Happy

leh hbs belajar ke he3....kecik2 dah gila ikan...yg kita nie hbs belajar baru gila ikan...dia spesel skt belum akil baligh pun dah main ikan...he3...aku tak caya ini budak sekolah rendah..

hahaha.... ke cikgu sekolah. ahaks..2x..
Back to top Go down
View user profile
HelangRimba



Posts : 1
Join date : 31/10/2011

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Mon Oct 31, 2011 6:51 am

salam semua otai2 aro...saya orang baru
da stat dah bela aro...tp yg silver jer..
nak beli Highback Arowana ...
Otai2 bley beri cadangan kat mn nak cari anak aro nie?
TQ
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 718
Join date : 07/08/2009
Age : 34
Location : Bukit Merah

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Mon Oct 31, 2011 9:55 am

w'salam, ok selamat dtg ke forum ni
kalau tak tahu jgn segan2 nk tanya
kalau ada ilmu leh share2 kat sini
selamat berforum Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://arowana.yolasite.com
harvin6



Posts : 2
Join date : 01/11/2011

PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Wed Nov 02, 2011 2:30 am

hi hi nak intro diri...baru nak start bela aro ni dari kelang selangor. Harap dapat belajar sdkit dari forum ini. tkasih
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)   Today at 5:23 am

Back to top Go down
 
diam tak diam dah 224 member register kat sini :-)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Arowana Shopzone :: Kenali member-member forum arowana shopzone-
Jump to: