Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Anak MG untuk dijual:)

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5
AuthorMessage
wanotz



Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: Anak MG untuk dijual:)   Thu Nov 03, 2011 10:18 am

Harap2x cam tu lah.. Baru datang kepuasan nye.. hihih Smile

Admin wrote:
kalau sisik yg tanggal semua dah tumbuh balik, mesti cun ikan ni
biasa le tu tempat baru
Back to top Go down
View user profile
wanotz



Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: Anak MG untuk dijual:)   Sat Nov 05, 2011 10:49 am

Erm... mcm mn ia kalo ikan suka duduk bahagian dasar, ank ikan dri bnyk dah tnggl 3 ekor jer. Jd bab makan ok kot.
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 718
Join date : 07/08/2009
Age : 34
Location : Bukit Merah

PostSubject: Re: Anak MG untuk dijual:)   Sun Nov 06, 2011 4:31 am

ikan ni memang pemalu kot, memang suka dok kat dasar
kalau bab makan dia tak tolak, rasanya ok ler tu Razz
Back to top Go down
View user profile http://arowana.yolasite.com
wanotz



Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: Anak MG untuk dijual:)   Sun Nov 06, 2011 6:00 am

haha.. boleh lak cam tu. ikan ni bnyk berehat lak....
Back to top Go down
View user profile
ikan_akeem



Posts : 867
Join date : 28/09/2010

PostSubject: Re: Anak MG untuk dijual:)   Sun Nov 06, 2011 9:10 am

wanotz wrote:
haha.. boleh lak cam tu. ikan ni bnyk berehat lak....

maybe bro wanotz leh try kawankan aro tu dgn lampam..bg dia aktif sket main kejar2.apa2 pun aro bro wanotz memang terbaik lah shining dia bg sy.. Cool
Back to top Go down
View user profile
wanotz



Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: Anak MG untuk dijual:)   Sun Nov 06, 2011 9:24 am

dah ader dah 2 ekor kelah sya letak dalam tu. kelah tu pon dah kena tibai dgn aro sya smpai ader sisik yg tertngal. hihi.. shining ek hihi tu pon terima kasih pada tuan admin and en rhu dua sbb jual ikan dia. Wink

ikan_akeem wrote:
wanotz wrote:
haha.. boleh lak cam tu. ikan ni bnyk berehat lak....

maybe bro wanotz leh try kawankan aro tu dgn lampam..bg dia aktif sket main kejar2.apa2 pun aro bro wanotz memang terbaik lah shining dia bg sy.. Cool
Back to top Go down
View user profile
ikan_akeem



Posts : 867
Join date : 28/09/2010

PostSubject: Re: Anak MG untuk dijual:)   Sun Nov 06, 2011 9:30 am

wanotz wrote:
dah ader dah 2 ekor kelah sya letak dalam tu. kelah tu pon dah kena tibai dgn aro sya smpai ader sisik yg tertngal. hihi.. shining ek hihi tu pon terima kasih pada tuan admin and en rhu dua sbb jual ikan dia. Wink

ikan_akeem wrote:
wanotz wrote:
haha.. boleh lak cam tu. ikan ni bnyk berehat lak....

maybe bro wanotz leh try kawankan aro tu dgn lampam..bg dia aktif sket main kejar2.apa2 pun aro bro wanotz memang terbaik lah shining dia bg sy.. Cool

hehe..ye ye..lepas post td tgk blk pic ikan bro baru perasan dah ada 2 kelah.sory2 Razz ..dlu sy pnah gak dpt aro camni..so memang tu la cara sy buat.
Back to top Go down
View user profile
wanotz



Posts : 944
Join date : 25/09/2011

PostSubject: Re: Anak MG untuk dijual:)   Sun Nov 06, 2011 9:44 am

hihi.. Tq Tq.. :p


ikan_akeem wrote:
wanotz wrote:
dah ader dah 2 ekor kelah sya letak dalam tu. kelah tu pon dah kena tibai dgn aro sya smpai ader sisik yg tertngal. hihi.. shining ek hihi tu pon terima kasih pada tuan admin and en rhu dua sbb jual ikan dia. Wink

ikan_akeem wrote:
wanotz wrote:
haha.. boleh lak cam tu. ikan ni bnyk berehat lak....

maybe bro wanotz leh try kawankan aro tu dgn lampam..bg dia aktif sket main kejar2.apa2 pun aro bro wanotz memang terbaik lah shining dia bg sy.. Cool

hehe..ye ye..lepas post td tgk blk pic ikan bro baru perasan dah ada 2 kelah.sory2 Razz ..dlu sy pnah gak dpt aro camni..so memang tu la cara sy buat.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Anak MG untuk dijual:)   Today at 11:20 am

Back to top Go down
 
Anak MG untuk dijual:)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 5 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: Jual Beli ikan arowana-
Jump to: