Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 kolam hiback 22ekoq dh bagi hasil nk jual

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: kolam hiback 22ekoq dh bagi hasil nk jual   Wed Sep 07, 2011 8:33 am

HBQ wrote:
Harap2 la aro nie maju...pengusaha kena la cari jalan export ke luar negara. affraid

nk dpt citiesnya yg payah....

Back to top Go down
View user profile
xback_aro



Posts : 493
Join date : 17/01/2010
Age : 34
Location : putrajaya / bukit merah / danok

PostSubject: Re: kolam hiback 22ekoq dh bagi hasil nk jual   Thu Sep 08, 2011 3:09 am

miang wrote:
xback_aro wrote:
miang wrote:
xback_aro wrote:
miang wrote:


jangan hura hara dah la....moga2 berjaya jual....
xla smpai huru hara bro...aku nk pakai duit tu sbb ada benda nk beli ja...tu,harap² berjaya...dan sapa² kt sini yg berjaya promote sehingga terjual akan dpt komisen...hahaha

waaa...ala komisyen ka?????cantek tu he3....tapi tu lah kalau bukak forum sana sini,borak kat kedai mamak bila nak buka cite pelaburan aro je...org dah belasah kita mcm2...skrg banyak sgt dgr yg buruk dari yang baiknya....yg aku ada jmpa web yg dia kata untung masuk aro cuma kat Jutawan arowana je...yg lain2 aku tak dapat maklumat...
5k..heheheh

5K?apa agi ada sesapa berminat...
tp kl kenkawan kt sini yg nk amik rm140k je....cari org komisen rm5k...heheh
Back to top Go down
View user profile
 
kolam hiback 22ekoq dh bagi hasil nk jual
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: Jual Beli ikan arowana-
Jump to: