Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Salam..nak share gambar ARO..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ahmad

avatar

Posts : 14
Join date : 16/07/2011
Age : 32
Location : Shah Alam

PostSubject: Salam..nak share gambar ARO..   Mon Jul 18, 2011 11:39 pm

Salam kepada semua pencinta dan kekasih arowana,

ni ade nak tunjuk koleksi saya ni, seekor superhighback yang dibeli dari Bukit Merah tahun lepas,masa mula2 beli dalam 6-7 inci,sekarang ni dia da besar da dalam 14-15 inci..bagi saya ikan ni cantik dan ok la..tapi nak mintak pendapat kawan2 n otai2 arowana semua..heheh

ni gambar dia masa kecik dulu:

[img] [/img]

[img] [/img]

ni gambar dia da besar:


[img] [/img]

[img] [/img]

[img] [/img]

Smile ikan ni pon saya nak jual nak upgrade beli MG Crossback yg AAA nye hehe..
Back to top Go down
View user profile
zcool



Posts : 295
Join date : 28/02/2010

PostSubject: Re: Salam..nak share gambar ARO..   Tue Jul 19, 2011 2:04 am

Ikan mmg cantik... Smile berapa nak jual???
Back to top Go down
View user profile
Ahmad

avatar

Posts : 14
Join date : 16/07/2011
Age : 32
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Salam..nak share gambar ARO..   Tue Jul 19, 2011 4:31 am

to Bro zcool Smile terima kasih sebab puji ikan tu Smile saya nak jual dalam rm2400 tapi bole nego agiks hehe,ade iklan kat dalam ruangan Jual dan Beli

Back to top Go down
View user profile
moyangaro



Posts : 14
Join date : 15/05/2011

PostSubject: Re: Salam..nak share gambar ARO..   Wed Jul 20, 2011 8:13 am

just Hb..price should go for HB..
Back to top Go down
View user profile
nagaliar



Posts : 25
Join date : 20/07/2011

PostSubject: Re: Salam..nak share gambar ARO..   Thu Jul 21, 2011 3:28 am

moyangaro wrote:
just Hb..price should go for HB..

moyangaro, cantik super HB ni, harga bleh kasi up sikit kot... Laughing
Back to top Go down
View user profile
faiz



Posts : 28
Join date : 15/07/2011
Age : 30
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Salam..nak share gambar ARO..   Thu Jul 21, 2011 6:00 am

ya its true wut hb just go price for hb if its look like
cokia hb la bratherrrrrr...
Tis shoudl go higer look like mg edy
ada setengah kdai kat luar tu dia punya mg sebijik ini mcm hahaha sapa tau dia tau
Back to top Go down
View user profile
senecavkb1



Posts : 154
Join date : 06/04/2011
Location : Kota Bharu

PostSubject: Re: Salam..nak share gambar ARO..   Fri Jul 22, 2011 8:50 am

Salam...

Cantik ko punya aro mad....tak seperti arwah shb haku yg hampeh...dah sah2 ak kena tipu masa beli dulu...cina kedai tu kena tipu ngan supplier....eerrrmmm...elok laaa tuu....

THx..
Back to top Go down
View user profile
faiz



Posts : 28
Join date : 15/07/2011
Age : 30
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Salam..nak share gambar ARO..   Fri Jul 22, 2011 12:36 pm

dun wrory bro kena tipu dlm dunia arowana ni sudah pekara kecil bagi saya

yang pergi tu biar kan pergi

yang penting jgn putus asa dlm bidang arowana antara ciptaan tercantik yang maha esa

so kalau nak sph cantik apa lagi tunggu kasi roger encik ahmad huhuhu
Back to top Go down
View user profile
Ahmad

avatar

Posts : 14
Join date : 16/07/2011
Age : 32
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: Salam..nak share gambar ARO..   Fri Jul 22, 2011 11:22 pm

Salam bro senecavkb1 Very Happy ,

thanx bro puji ikan saya ni..biasala tu tipu menipu ni,saya rasa byk gak orang yg nak main Aro ni first kena tipu,xpe2..dari kena tipu tu la kita boleh tahu sape yg ok n sape yg x ok..hehe

Back to top Go down
View user profile
senecavkb1



Posts : 154
Join date : 06/04/2011
Location : Kota Bharu

PostSubject: Re: Salam..nak share gambar ARO..   Sat Jul 23, 2011 12:18 am

faiz wrote:
dun wrory bro kena tipu dlm dunia arowana ni sudah pekara kecil bagi saya

yang pergi tu biar kan pergi

yang penting jgn putus asa dlm bidang arowana antara ciptaan tercantik yang maha esa

so kalau nak sph cantik apa lagi tunggu kasi roger encik ahmad huhuhu


Nak roger2 bro Ahmad takde hal punya....yg jadik halnya...takde duit arr bro faiz....huhuhuhuuuu

THx arr bro..
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Salam..nak share gambar ARO..   

Back to top Go down
 
Salam..nak share gambar ARO..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: My Arowana dan My Aquarium-
Jump to: