Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Bantuan Baitulmal Kpd Yg Memerlukan

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
MFF



Posts : 48
Join date : 16/03/2015

PostSubject: Bantuan Baitulmal Kpd Yg Memerlukan   Wed Mar 18, 2015 12:05 am

Assalamualaikum..

Mohon kerjasama Tuan2 dan Puan2 dlm Group ini untuk sebarkan berita ini kepada jiran2, ibu tunggal & warga emas, dll yang :

1. Memerlukan Bantuan Bulanan
2. Memerlukan Bantuan Sewa Rumah
3. Bantuan Pendidikan Persekolahan
4. Mana2 jiran yg punya anak yang sepatutnya ke sekolah tetapi tidak ke sekolah sbb kurang mampu.
5. Dan Masalah2 yg sewaktu dgn nya..

Jemput mereka2 ini ke Hari Bersama Baitulmal.

Tarikh : 21 Mac 2015 (Sabtu) & 22 Mac 2015 (Ahad)
Tempat : Perpustakaan, Blok 41, PPR Gombak Setia.
Waktu : 2.00 hingga 5.00 ptg

Yg bersuami, suami yg kena hadir.

Sila bawa bersama :
1. Salinan KP
2. Salinan KP isteri & anak2
3. Salinan Bil Letrik atau Air
4. Salinan Surat Nikah/ Surat Mati/ Surat Cerai
5. Salinan Surat Tawaran dr IPTA/IPTS

Harap Maklum
Tkasih, saya cuma sampaikan.

Tolong Menolong Amalan Kita
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^



Posts : 2189
Join date : 16/08/2013
Age : 74
Location : BINTULU, SARAWAK

PostSubject: Re: Bantuan Baitulmal Kpd Yg Memerlukan   Tue Mar 31, 2015 11:20 am

MFF wrote:
Assalamualaikum..

Mohon kerjasama Tuan2 dan Puan2 dlm Group ini untuk sebarkan berita ini kepada jiran2, ibu tunggal & warga emas, dll yang :

1.  Memerlukan Bantuan Bulanan
2.  Memerlukan Bantuan Sewa Rumah
3.  Bantuan Pendidikan Persekolahan
4.  Mana2 jiran yg punya anak yang sepatutnya ke sekolah tetapi tidak ke sekolah sbb kurang mampu.
5.  Dan Masalah2 yg sewaktu dgn nya..

Jemput mereka2 ini ke Hari Bersama Baitulmal.

Tarikh    :  21 Mac 2015 (Sabtu) & 22 Mac 2015 (Ahad)
Tempat :   Perpustakaan, Blok 41, PPR Gombak Setia.
Waktu   :   2.00 hingga 5.00 ptg

Yg bersuami, suami yg kena hadir.

Sila bawa bersama :
1. Salinan KP
2. Salinan KP isteri & anak2
3. Salinan Bil Letrik atau Air
4. Salinan Surat Nikah/ Surat Mati/ Surat Cerai
5. Salinan Surat Tawaran dr IPTA/IPTS

Harap Maklum
Tkasih, saya cuma sampaikan.

Tolong Menolong Amalan Kita

aku jauh sangat bro, kalau tak, nak jugak aku join.. hehe Razz
Back to top Go down
View user profile
MFF



Posts : 48
Join date : 16/03/2015

PostSubject: Re: Bantuan Baitulmal Kpd Yg Memerlukan   Wed Apr 01, 2015 5:20 am

Salam Bro Lan,

Sesiapa tak perlu join pun, cuma kalau tau ada org2 Islam yg susah perlukan
bantuan, syorkan aje pegi Baitulmal. Saya cuma sampaikan msg aje, takde
kena mengena dgn Baitulmal.

Kat Kuching dan KK pun ada Baitulmal. Kadang2 org2 susah tak tau
kat mana nak mintak bantuan.

TQ.

Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^



Posts : 2189
Join date : 16/08/2013
Age : 74
Location : BINTULU, SARAWAK

PostSubject: Re: Bantuan Baitulmal Kpd Yg Memerlukan   Thu Apr 16, 2015 3:25 am

MFF wrote:
Salam Bro Lan,

Sesiapa tak perlu join pun, cuma kalau tau ada org2 Islam yg susah perlukan
bantuan, syorkan aje pegi Baitulmal. Saya cuma sampaikan msg aje, takde
kena mengena dgn Baitulmal.

Kat Kuching dan KK pun ada Baitulmal. Kadang2 org2 susah tak tau
kat mana nak mintak bantuan.

TQ.


oooo, kalau pegi baitulmal bintulu pun ada bro, hehe, tq.. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Bantuan Baitulmal Kpd Yg Memerlukan   Today at 5:19 pm

Back to top Go down
 
Bantuan Baitulmal Kpd Yg Memerlukan
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Arowana Shopzone :: Kenali member-member forum arowana shopzone-
Jump to: