Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 deleted post

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
gabanzshah

avatar

Posts : 682
Join date : 07/01/2011

PostSubject: Re: deleted post   Mon Jun 20, 2011 12:24 am

chehhh..perli aku la tu..hehe..x mungkin bela gorila tp klu jd gorila ada le...jd gorila x pe lg,jgn jd arapaima abis dia ngap ikan2 dlm tank tu..ha3..
Back to top Go down
View user profile
sham/kb



Posts : 102
Join date : 19/03/2011
Age : 38
Location : kota bharu,kelantan

PostSubject: Re: deleted post   Mon Jun 20, 2011 10:18 am

salam...sahabat aro..
alhamdullillah...selamat HB dgn chilired kawe.....bila balik umrah tu..lama gak pergi dekat 20 hari
balik2 terus terkam tengok aro tu...hehhee,pasal kat sana memang x terpikir pasal aro tu..kira tawakal..
kalau member kat forum nie...ada rezeki lebih bleh gi sana...ketenangan x leh cakap bila dpt bersembahyang dpn kaabah...insyaaallah...
aisey..bro scenekb....HB dia tu kira dah bagus kalau nk bandingkan dgn HB kawe kat umah tu...cun melecun dah...heheh...
Back to top Go down
View user profile
kama_aro

avatar

Posts : 123
Join date : 01/04/2011
Age : 37
Location : MS

PostSubject: Re: deleted post   Mon Jun 20, 2011 6:21 pm

sham/kb wrote:
salam...sahabat aro..
alhamdullillah...selamat HB dgn chilired kawe.....bila balik umrah tu..lama gak pergi dekat 20 hari
balik2 terus terkam tengok aro tu...hehhee,pasal kat sana memang x terpikir pasal aro tu..kira tawakal..
kalau member kat forum nie...ada rezeki lebih bleh gi sana...ketenangan x leh cakap bila dpt bersembahyang dpn kaabah...insyaaallah...
aisey..bro scenekb....HB dia tu kira dah bagus kalau nk bandingkan dgn HB kawe kat umah tu...cun melecun dah...heheh...

salam sham kb...
selamat kembali...mmg byk benda2 yg best bila kita kat sana..
sesama la doa arap2 pasni ada lagik member2 forum turun sana....insyallah
nanti buka la satu thread baru, tempek le gambar best masa kat sana....
kita alih angin sket....asyik ikan jaaaaa
Back to top Go down
View user profile
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: deleted post   Mon Jun 20, 2011 7:02 pm

sham/kb wrote:
salam...sahabat aro..
alhamdullillah...selamat HB dgn chilired kawe.....bila balik umrah tu..lama gak pergi dekat 20 hari
balik2 terus terkam tengok aro tu...hehhee,pasal kat sana memang x terpikir pasal aro tu..kira tawakal..
kalau member kat forum nie...ada rezeki lebih bleh gi sana...ketenangan x leh cakap bila dpt bersembahyang dpn kaabah...insyaaallah...
aisey..bro scenekb....HB dia tu kira dah bagus kalau nk bandingkan dgn HB kawe kat umah tu...cun melecun dah...heheh...


selamat kembali...air zam zam..... kurma ada?
Back to top Go down
View user profile
miang
Admin


Posts : 1150
Join date : 11/12/2010

PostSubject: Re: deleted post   Mon Jun 20, 2011 7:05 pm

kama_aro wrote:
sham/kb wrote:
salam...sahabat aro..
alhamdullillah...selamat HB dgn chilired kawe.....bila balik umrah tu..lama gak pergi dekat 20 hari
balik2 terus terkam tengok aro tu...hehhee,pasal kat sana memang x terpikir pasal aro tu..kira tawakal..
kalau member kat forum nie...ada rezeki lebih bleh gi sana...ketenangan x leh cakap bila dpt bersembahyang dpn kaabah...insyaaallah...
aisey..bro scenekb....HB dia tu kira dah bagus kalau nk bandingkan dgn HB kawe kat umah tu...cun melecun dah...heheh...

salam sham kb...
selamat kembali...mmg byk benda2 yg best bila kita kat sana..
sesama la doa arap2 pasni ada lagik member2 forum turun sana....insyallah
nanti buka la satu thread baru, tempek le gambar best masa kat sana....
kita alih angin sket....asyik ikan jaaaaa

alhamdulillah.....nampaknya berkat hang minum tenson gon...dah ada perubahan dah...tak nak pikir pasal ikan he3...
Back to top Go down
View user profile
senecavkb1



Posts : 154
Join date : 06/04/2011
Location : Kota Bharu

PostSubject: Re: deleted post   Tue Jun 21, 2011 3:30 am

sham/kb wrote:
salam...sahabat aro..
alhamdullillah...selamat HB dgn chilired kawe.....bila balik umrah tu..lama gak pergi dekat 20 hari
balik2 terus terkam tengok aro tu...hehhee,pasal kat sana memang x terpikir pasal aro tu..kira tawakal..
kalau member kat forum nie...ada rezeki lebih bleh gi sana...ketenangan x leh cakap bila dpt bersembahyang dpn kaabah...insyaaallah...
aisey..bro scenekb....HB dia tu kira dah bagus kalau nk bandingkan dgn HB kawe kat umah tu...cun melecun dah...heheh...

W'salam....Alhamdulillah laa...semua selamat....demo selamat pergi balik...aro2 kat umah tu pun selamat...tu laa berkat jd tetamu Allah...Yang Maha Agong.....

Mmg seronok dgr cerita org yg balik dr sana....tp kalau nk nikmati sendiri pengalaman tu...tak tau arr...kalau ngan keadaan skrg ni....heheheheeeee.....tau2 je la ehh....financial selalu jerk tercungap2....kalau owang sakit gak...selalu dok kuar masuk ICU....huhuhuuuuu...

Ambo pun tumpang bersyukur laa...ade gak member2 kat sini yg dapat rezeki lebih...dpt gi beribadah kat sana....Alhamdulillah...

THx arr...

Back to top Go down
View user profile
sham/kb



Posts : 102
Join date : 19/03/2011
Age : 38
Location : kota bharu,kelantan

PostSubject: Re: deleted post   Wed Jun 22, 2011 10:05 am

tq..tq...kekawan...
jemputlah...dtg umah bleh minum air zam-zam n kurma...heheh
umrah x pe bleh lagi tinggal aro kat umah..tapiii kalau pergi buat haji..kena lepas la semua binatang peliharaan kesayangan kita yang ada kat umah...tidak x dapat haji mabrur...insyaaalah kawe tag gambor nanti...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: deleted post   

Back to top Go down
 
deleted post
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: My Arowana dan My Aquarium-
Jump to: