Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share
 

 [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?

Go down 
AuthorMessage
joeyss



Posts : 29
Join date : 10/02/2013

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitimeTue Oct 21, 2014 5:03 am

Salam semua..
Ada tak trader yang jual HB murah-murah sekitar alor setar. Ataupun boleh rekmenkan kedai yang jual aro murah-murah di alor setar atau berhampiran..

P/S: bajet saya ciput je..

Tq
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^

^MoloT0V*Lan^

Posts : 2190
Join date : 16/08/2013
Age : 76
Location : BINTULU, SARAWAK

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: Re: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitimeWed Oct 22, 2014 10:30 am

bone1207 wrote:
Salam semua..
Ada tak trader yang jual HB murah-murah sekitar alor setar. Ataupun boleh rekmenkan kedai yang jual aro murah-murah di alor setar atau berhampiran..

P/S: bajet saya ciput je..

Tq

kat Kedah? bajet bro berapa? scratch
Back to top Go down
View user profile
joeyss



Posts : 29
Join date : 10/02/2013

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: Re: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitimeWed Oct 22, 2014 3:18 pm

Bajet dalam rm200.. Agak2 boleh dapat tak?
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^

^MoloT0V*Lan^

Posts : 2190
Join date : 16/08/2013
Age : 76
Location : BINTULU, SARAWAK

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: Re: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitimeThu Oct 23, 2014 9:16 am

bone1207 wrote:
Bajet dalam rm200.. Agak2 boleh dapat tak?

agak2 boleh kot, tengok kat mana ambik la bro... Smile
Back to top Go down
View user profile
joeyss



Posts : 29
Join date : 10/02/2013

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: Re: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitimeThu Oct 23, 2014 7:10 pm

^MoloT0V*Lan^ wrote:
bone1207 wrote:
Bajet dalam rm200.. Agak2 boleh dapat tak?

agak2 boleh kot, tengok kat mana ambik la bro... Smile
Macam tak ada je trader alor setar dekat2 sini.
Harga paling murah jumpa di kedai pun rm300..
Back to top Go down
View user profile
joeyss



Posts : 29
Join date : 10/02/2013

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: Re: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitimeFri Oct 24, 2014 4:24 am

Rasanya dah boleh tutup topic saya ni kot. Saya dah beli sekor hb tadi..
Boleh la walaupun rasa mahal sikit
Back to top Go down
View user profile
arix

arix

Posts : 45
Join date : 13/11/2013
Age : 31

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: Re: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitimeFri Oct 24, 2014 6:22 am

sebelum tutup, bagi dulu pic aro tu.hehe
Back to top Go down
View user profile
joeyss



Posts : 29
Join date : 10/02/2013

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: Re: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitimeFri Oct 24, 2014 7:27 am

Kena kasi juga ke? Malu la.. Hb je hihihi..

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? 2014_1024_22012200_2

dalam dok belek-belek, tengok mata, ekor, sisik, cara berenang senget ke tak masa dekat kedai tadi.. tak perasan pun sebelah sirip / fin dia koyak.
tah-tah masa tangkap dalam sauk tu baru koyak. dekat rumah baru perasan. tensen betul. harap-harap cepat la pulih
Back to top Go down
View user profile
Vols

Vols

Posts : 298
Join date : 09/06/2014

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: Re: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitimeFri Oct 24, 2014 9:19 pm

Kalau boleh tahu berapa beli ehh??
Back to top Go down
View user profile
joeyss



Posts : 29
Join date : 10/02/2013

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: Re: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitimeSat Oct 25, 2014 1:23 am

Vols wrote:
Kalau boleh tahu berapa beli ehh??

LFS letak harga RM300, lepas puas kecek-kecek..dapat la RM270, yang kecil sikit dia bagi RM260
tapi kawan saya @ ada share kolam dekat BM bagi tau, boleh dapat RM200, cuma masalahnya tak tau bila dia nak ke sana

kalau dok survey lama-lama, silap-silap haribulan harga ikan + kos survey jadi lagi mahal. lepas fikir macam tu, angkat je la.
kalau nak murah, mungkin di penang ada rasanya, tapi tu la, pusing-pusing kos akan jadi lagi mahal

p/s: apa komen bro?
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^

^MoloT0V*Lan^

Posts : 2190
Join date : 16/08/2013
Age : 76
Location : BINTULU, SARAWAK

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: Re: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitimeMon Oct 27, 2014 9:41 pm

bone1207 wrote:
Kena kasi juga ke? Malu la.. Hb je hihihi..

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? 2014_1024_22012200_2

dalam dok belek-belek, tengok mata, ekor, sisik, cara berenang senget ke tak masa dekat kedai tadi.. tak perasan pun sebelah sirip / fin dia koyak.
tah-tah masa tangkap dalam sauk tu baru koyak. dekat rumah baru perasan. tensen betul. harap-harap cepat la pulih

hehe, tahniah bro... cun dah tu... cheers ..

psl fin tu takyah risau la, sekejap je koyak tu, nanti ok la tu... Razz
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^

^MoloT0V*Lan^

Posts : 2190
Join date : 16/08/2013
Age : 76
Location : BINTULU, SARAWAK

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: Re: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitimeMon Oct 27, 2014 9:41 pm

bone1207 wrote:
Vols wrote:
Kalau boleh tahu berapa beli ehh??

LFS letak harga RM300, lepas puas kecek-kecek..dapat la RM270, yang kecil sikit dia bagi RM260
tapi kawan saya @ ada share kolam dekat BM bagi tau, boleh dapat RM200, cuma masalahnya tak tau bila dia nak ke sana

kalau dok survey lama-lama, silap-silap haribulan harga ikan + kos survey jadi lagi mahal. lepas fikir macam tu, angkat je la.
kalau nak murah, mungkin di penang ada rasanya, tapi tu la, pusing-pusing kos akan jadi lagi mahal

p/s: apa komen bro?

betul tu, kalau dh berkenan angkat je... Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
zerol86



Posts : 1384
Join date : 01/05/2012

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: Re: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitimeMon Nov 03, 2014 7:21 pm

kira ok la tu.. harga lama hehe.. tp kalau kat area kedah kan ramai trader sana belek2 mudah.my or cari farm kat bm ala 2 jam je perjalanan.. hehe tp ikut kos g sana ambik ikan lebih kurang sama je dgn lfs jual..
Back to top Go down
View user profile
joeyss



Posts : 29
Join date : 10/02/2013

[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: Re: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitimeTue Nov 04, 2014 3:47 am

zerol86 wrote:
kira ok la tu.. harga lama hehe.. tp kalau kat area kedah kan ramai trader sana belek2 mudah.my or cari farm kat bm ala 2 jam je perjalanan.. hehe tp ikut kos g sana ambik ikan lebih kurang sama je dgn lfs jual..
Dalam mudah harga lebih kurang je. Kalau yang murah jauh sikit. Minyak + jadi mahal balik. Ada juga yang dekat tp tak ada stok pula
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Empty
PostSubject: Re: [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?   [WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar? Icon_minitime

Back to top Go down
 
[WTB] ada sesiapa jual HB murah-murah di alor setar?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: Jual Beli ikan arowana-
Jump to: