Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Tinggal kenangan

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
aime_isz



Posts : 120
Join date : 18/06/2012
Age : 30
Location : seremban

PostSubject: Tinggal kenangan   Tue Sep 23, 2014 10:16 pm





Back to top Go down
View user profile
hisyammuddin



Posts : 21
Join date : 07/09/2013
Age : 33
Location : Pasir Gudang

PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Tue Sep 23, 2014 10:37 pm

kenapa dgn aro ni bro...sedih gile....cantik dah sisik dia.......

dah ada pengganti ker...
Back to top Go down
View user profile
aime_isz



Posts : 120
Join date : 18/06/2012
Age : 30
Location : seremban

PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Tue Sep 23, 2014 10:42 pm

hisyammuddin wrote:
kenapa dgn aro ni bro...sedih gile....cantik dah sisik dia.......

dah ada pengganti ker...

Die bunuh diri bro,lompat keluar..
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^



Posts : 2189
Join date : 16/08/2013
Age : 74
Location : BINTULU, SARAWAK

PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Wed Sep 24, 2014 5:36 am

aime_isz wrote:
hisyammuddin wrote:
kenapa dgn aro ni bro...sedih gile....cantik dah sisik dia.......

dah ada pengganti ker...

Die bunuh diri bro,lompat keluar..

Shocked aduh.... Sad .. lupa tutup ke bro? green base lak tu... Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
aime_isz



Posts : 120
Join date : 18/06/2012
Age : 30
Location : seremban

PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Wed Sep 24, 2014 6:54 am

^MoloT0V*Lan^ wrote:
aime_isz wrote:
hisyammuddin wrote:
kenapa dgn aro ni bro...sedih gile....cantik dah sisik dia.......

dah ada pengganti ker...

Die bunuh diri bro,lompat keluar..

Shocked aduh.... Sad .. lupa tutup ke bro? green base lak tu... Crying or Very sad

Tutup bro,tp xde pasang jaring atau letak pemberat atas penutup tu
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^



Posts : 2189
Join date : 16/08/2013
Age : 74
Location : BINTULU, SARAWAK

PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Wed Sep 24, 2014 6:58 am

aime_isz wrote:
^MoloT0V*Lan^ wrote:
aime_isz wrote:
hisyammuddin wrote:
kenapa dgn aro ni bro...sedih gile....cantik dah sisik dia.......

dah ada pengganti ker...

Die bunuh diri bro,lompat keluar..

Shocked aduh.... Sad .. lupa tutup ke bro? green base lak tu... Crying or Very sad

Tutup bro,tp xde pasang jaring atau letak pemberat atas penutup tu

bahaya gak kalau tak letak pemberat atas tu bro ek? aku letak tong anti chlorine aku kat atas tu bro... No

pengalaman tu mendewasakan bro... Neutral ..

boleh cite sket sejarah aro bro ni?
Back to top Go down
View user profile
aime_isz



Posts : 120
Join date : 18/06/2012
Age : 30
Location : seremban

PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Wed Sep 24, 2014 7:21 am

^MoloT0V*Lan^ wrote:
aime_isz wrote:
^MoloT0V*Lan^ wrote:
aime_isz wrote:
hisyammuddin wrote:
kenapa dgn aro ni bro...sedih gile....cantik dah sisik dia.......

dah ada pengganti ker...

Die bunuh diri bro,lompat keluar..

Shocked aduh.... Sad .. lupa tutup ke bro? green base lak tu... Crying or Very sad

Tutup bro,tp xde pasang jaring atau letak pemberat atas penutup tu

bahaya gak kalau tak letak pemberat atas tu bro ek? aku letak tong anti chlorine aku kat atas tu bro... No

pengalaman tu mendewasakan bro... Neutral ..

boleh cite sket sejarah aro bro ni?

Ape sejarah bro nk?hehe..klu da besar tong klorin tu terbang kene hentam ngan aro bro hehehe
Back to top Go down
View user profile
Vols



Posts : 298
Join date : 09/06/2014

PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Wed Sep 24, 2014 7:26 am

Uish... Cantiknye....Sad
Duh.... Sabar je bro... Dah ajal dia.... Yg penting kita tau ape nak buat lain kali...
Aro aku pun penah mati tapi cara lain.... Sad Dalam tahun ni jugak.... No
Back to top Go down
View user profile
aime_isz



Posts : 120
Join date : 18/06/2012
Age : 30
Location : seremban

PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Wed Sep 24, 2014 8:15 am

Vols wrote:
Uish... Cantiknye....Sad
Duh.... Sabar je bro... Dah ajal dia.... Yg penting kita tau ape nak buat lain kali...
Aro aku pun penah mati tapi cara lain.... Sad  Dalam tahun ni jugak.... No

Sabar je la bro,nasib la ade pengganti,tp whitetank plak da xde..
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^



Posts : 2189
Join date : 16/08/2013
Age : 74
Location : BINTULU, SARAWAK

PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Wed Sep 24, 2014 8:47 am

aime_isz wrote:
^MoloT0V*Lan^ wrote:
aime_isz wrote:
^MoloT0V*Lan^ wrote:
aime_isz wrote:
hisyammuddin wrote:
kenapa dgn aro ni bro...sedih gile....cantik dah sisik dia.......

dah ada pengganti ker...

Die bunuh diri bro,lompat keluar..

Shocked aduh.... Sad .. lupa tutup ke bro? green base lak tu... Crying or Very sad

Tutup bro,tp xde pasang jaring atau letak pemberat atas penutup tu

bahaya gak kalau tak letak pemberat atas tu bro ek? aku letak tong anti chlorine aku kat atas tu bro... No

pengalaman tu mendewasakan bro... Neutral ..

boleh cite sket sejarah aro bro ni?

Ape sejarah bro nk?hehe..klu da besar tong klorin tu terbang kene hentam ngan aro bro hehehe

Very Happy hehe, setakat ni alhamdulillah bro... mggu depan nak letak dalam akua 5x2x2 Razz ...,

sejarah hidup la bro, beli kat mane, saiz ms beli dulu...dah berapa tahun bela..
Back to top Go down
View user profile
aime_isz



Posts : 120
Join date : 18/06/2012
Age : 30
Location : seremban

PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Wed Sep 24, 2014 9:02 am

^MoloT0V*Lan^ wrote:
aime_isz wrote:
^MoloT0V*Lan^ wrote:
aime_isz wrote:
^MoloT0V*Lan^ wrote:
aime_isz wrote:
hisyammuddin wrote:
kenapa dgn aro ni bro...sedih gile....cantik dah sisik dia.......

dah ada pengganti ker...

Die bunuh diri bro,lompat keluar..

Shocked aduh.... Sad .. lupa tutup ke bro? green base lak tu... Crying or Very sad

Tutup bro,tp xde pasang jaring atau letak pemberat atas penutup tu

bahaya gak kalau tak letak pemberat atas tu bro ek? aku letak tong anti chlorine aku kat atas tu bro... No

pengalaman tu mendewasakan bro... Neutral ..

boleh cite sket sejarah aro bro ni?

Ape sejarah bro nk?hehe..klu da besar tong klorin tu terbang kene hentam ngan aro bro hehehe

Very Happy hehe, setakat ni alhamdulillah bro... mggu depan nak letak dalam akua 5x2x2  Razz ...,

sejarah hidup la bro, beli kat mane, saiz ms beli dulu...dah berapa tahun bela..

Owhh xpandai nk cite sejarah ni,tp beli kt membe forum ni gak,beli ngan bro akeem..mase beli tu saiz 3" je..3tahun da bela bro..da ajal da sampai..hehe.. scratch
Back to top Go down
View user profile
pako_zok



Posts : 40
Join date : 09/06/2014

PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Wed Sep 24, 2014 11:07 am

Kalau aku tak tido malam nih.. Sabar bro...
Back to top Go down
View user profile
apitkdh



Posts : 12
Join date : 16/08/2013

PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Thu Sep 25, 2014 2:18 am

ikan nih jenis SHB ker...tgk mcm red pun ader
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^



Posts : 2189
Join date : 16/08/2013
Age : 74
Location : BINTULU, SARAWAK

PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Thu Sep 25, 2014 5:31 am

apitkdh wrote:
ikan nih jenis SHB ker...tgk mcm red pun ader

aku rasa MGGB ni bro... warna nampak cam merah tu sbb dah pergi ke alam lain tu, hehe Razz
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^



Posts : 2189
Join date : 16/08/2013
Age : 74
Location : BINTULU, SARAWAK

PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Thu Sep 25, 2014 5:32 am

aime_isz wrote:
^MoloT0V*Lan^ wrote:
aime_isz wrote:
^MoloT0V*Lan^ wrote:
aime_isz wrote:
^MoloT0V*Lan^ wrote:
aime_isz wrote:
hisyammuddin wrote:
kenapa dgn aro ni bro...sedih gile....cantik dah sisik dia.......

dah ada pengganti ker...

Die bunuh diri bro,lompat keluar..

Shocked aduh.... Sad .. lupa tutup ke bro? green base lak tu... Crying or Very sad

Tutup bro,tp xde pasang jaring atau letak pemberat atas penutup tu

bahaya gak kalau tak letak pemberat atas tu bro ek? aku letak tong anti chlorine aku kat atas tu bro... No

pengalaman tu mendewasakan bro... Neutral ..

boleh cite sket sejarah aro bro ni?

Ape sejarah bro nk?hehe..klu da besar tong klorin tu terbang kene hentam ngan aro bro hehehe

Very Happy hehe, setakat ni alhamdulillah bro... mggu depan nak letak dalam akua 5x2x2  Razz ...,

sejarah hidup la bro, beli kat mane, saiz ms beli dulu...dah berapa tahun bela..

Owhh xpandai nk cite sejarah ni,tp beli kt membe forum ni gak,beli ngan bro akeem..mase beli tu saiz 3" je..3tahun da bela bro..da ajal da sampai..hehe.. scratch

Very Happy ooo, ikan bro akeem, org cakap bro akeem punya aro power2, sifu la katakan, hehe lol!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Tinggal kenangan   Today at 4:54 am

Back to top Go down
 
Tinggal kenangan
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: My Arowana dan My Aquarium-
Jump to: