Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Kepada Peminat Banjar 6-7 inch

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
bob-aro



Posts : 79
Join date : 06/06/2013
Age : 34
Location : Kg. Subang

PostSubject: Kepada Peminat Banjar 6-7 inch   Tue Nov 19, 2013 9:37 pm

Salam warga SZ,
saya ada 4 ekor banjar dalam 6-7 inch mencari tuan baru.
makan : SW, anak ikan cap & udang pasar
sangat aktif & sihat
hubungi saya, bob - 0133056522... cod area Kg. Melayu Subang
harga : memang harga lantai2nye... Laughing  call, wasap / sms







Back to top Go down
View user profile
azizklg



Posts : 410
Join date : 30/10/2013
Age : 30
Location : Kluang

PostSubject: Re: Kepada Peminat Banjar 6-7 inch   Tue Nov 19, 2013 10:36 pm

lantai2 nye mozek ke atau skdr simen alas tikar getah jek..huhu
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^



Posts : 2189
Join date : 16/08/2013
Age : 74
Location : BINTULU, SARAWAK

PostSubject: Re: Kepada Peminat Banjar 6-7 inch   Tue Nov 19, 2013 10:52 pm

Very Happy  perghhhh, cunnnnnn... aper lagi, mane2 bro yg nak mencuba bela aro, ni lah permulaan nyer, hehehe
Back to top Go down
View user profile
bob-aro



Posts : 79
Join date : 06/06/2013
Age : 34
Location : Kg. Subang

PostSubject: Re: Kepada Peminat Banjar 6-7 inch   Tue Nov 19, 2013 11:06 pm

boleh sms bro... tak yg xpayah alas pun boleh kalau kena ngn harganye... huhuhuhu...
Back to top Go down
View user profile
tomkk



Posts : 334
Join date : 16/10/2012
Location : kuala kangsar

PostSubject: Re: Kepada Peminat Banjar 6-7 inch   Wed Nov 20, 2013 4:56 am

letak la harga bro...then buka utk nego..
ada tu yg bkenan tp takut2 @ malu2 nk pm...
Back to top Go down
View user profile
bob-aro



Posts : 79
Join date : 06/06/2013
Age : 34
Location : Kg. Subang

PostSubject: Re: Kepada Peminat Banjar 6-7 inch   Wed Nov 20, 2013 5:01 am

oklah macam ni...
kepada yg berminat saya buka harga sekor RM200.
harga boleh nego lagi sikit... kepad yg berminat boleh sms/wassap saya ok.
selamat membeli...Laughing Laughing Laughing 
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^



Posts : 2189
Join date : 16/08/2013
Age : 74
Location : BINTULU, SARAWAK

PostSubject: Re: Kepada Peminat Banjar 6-7 inch   Wed Nov 20, 2013 8:34 am

Twisted Evil mari2 kawan2... nak tggu sampai bile lagi?.... rezeki dah ader tu... hehehe
ikan yg dah dididik ni susah nak dpt harga camnie... study 
Back to top Go down
View user profile
bob-aro



Posts : 79
Join date : 06/06/2013
Age : 34
Location : Kg. Subang

PostSubject: Re: Kepada Peminat Banjar 6-7 inch   Wed Nov 20, 2013 8:10 pm

mai2 sementara stok masih ada... memang puas hati kepada tuan baru..
tak perlu risau pasal makan, beli je udang pasar yg putih tu 1 kg..
balik kopek, tiap masa boleh bagi makan... ikan pun dah boleh bagi makan guna tangan coz sangat manja...Cool Cool Cool 
Back to top Go down
View user profile
bob-aro



Posts : 79
Join date : 06/06/2013
Age : 34
Location : Kg. Subang

PostSubject: Re: Kepada Peminat Banjar 6-7 inch   Thu Nov 21, 2013 8:04 am

punyalah nak bgtau update pasal saiz ikan sampai tempat lain pun aku bedal...
ok penguman, pembetulan saiz untuk 4 ekor banjar red ni... bukan 6-7 inch TAPI...

Back to top Go down
View user profile
bob-aro



Posts : 79
Join date : 06/06/2013
Age : 34
Location : Kg. Subang

PostSubject: Re: Kepada Peminat Banjar 6-7 inch   Thu Nov 21, 2013 8:09 am

kepada sesiapa yg berminat stok terhad...
harga TETAP sama RM200, boleh nego tipis la...
ikan sihat, aktif & pemakanan yg penting : semua bedal... paling suka udang pasar...Shocked 
jadi kepada sesiapa yg berminat boleh sms/wassap saya...Cool 
setakat sekarang ada lagi 3 ekor 1 dah ada orang booking... tq bro coz support me...
sahabat SZ lain jgn tunggu lama2...lol! 
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^



Posts : 2189
Join date : 16/08/2013
Age : 74
Location : BINTULU, SARAWAK

PostSubject: Re: Kepada Peminat Banjar 6-7 inch   Thu Nov 21, 2013 8:33 am

Shocked kalau aku kat sane bro, dh aku angkat dah ni,. hehe Razz 
dah besar ni bro... mana mau cari bro... hehe cheers 
SEMENTARA STOK MASIH ADA~
Back to top Go down
View user profile
bob-aro



Posts : 79
Join date : 06/06/2013
Age : 34
Location : Kg. Subang

PostSubject: Re: Kepada Peminat Banjar 6-7 inch   Sat Nov 23, 2013 1:24 am

alhamdulillah... semua clear, terima kasih SZ & semua... tinggal 1 tapi ni pun dah kena booking mingu depan tuan baru ambil ok... tqvm cheers 
Back to top Go down
View user profile
^MoloT0V*Lan^



Posts : 2189
Join date : 16/08/2013
Age : 74
Location : BINTULU, SARAWAK

PostSubject: Re: Kepada Peminat Banjar 6-7 inch   Sat Nov 23, 2013 3:18 am

Very Happy wahhhhh, tahniah bro... hehe, kalau ade lagi, jgn segan silu sound2 kat forum, hehe Razz 
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Kepada Peminat Banjar 6-7 inch   Today at 4:52 am

Back to top Go down
 
Kepada Peminat Banjar 6-7 inch
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: Jual Beli ikan arowana-
Jump to: