Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Kenapa ye arowana?...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
bob-aro



Posts : 79
Join date : 06/06/2013
Age : 34
Location : Kg. Subang

PostSubject: Kenapa ye arowana?...   Thu Oct 03, 2013 9:54 am

Salam,
Nak minta buah pikiran sikit... saya baru beli aquarium 7x2.5x2.5 & saya cuba comm semua aro yg saya ada... yg Jadi Masalah, dah 3 hari depa duk tank baru ni TAPI semua duk atas je bila bagi makan MW yg depa memang minat, ye la mesti tengelamkan... tu yg depa tak turun p bawah... JADI nak minta idea semua, macamna nak bagi depa tu turun bawah ye???... ke pasal dalam sangat???... tolong semua sahabat, bg idea nak ajar aro ni makan yg tengelam2 tu... cian coz depa gaduh maybe lapar la kut... harap semua dapat membantu... :-(
Back to top Go down
View user profile
baim



Posts : 91
Join date : 18/01/2013

PostSubject: Re: Kenapa ye arowana?...   Thu Oct 03, 2013 7:18 pm

bob-aro wrote:
Salam,
Nak minta buah pikiran sikit... saya baru beli aquarium 7x2.5x2.5 & saya cuba comm semua aro yg saya ada... yg Jadi Masalah, dah 3 hari depa duk tank baru ni TAPI semua duk atas je bila bagi makan MW yg depa memang minat, ye la mesti tengelamkan... tu yg depa tak turun p bawah... JADI nak minta idea semua, macamna nak bagi depa tu turun bawah ye???... ke pasal dalam sangat???... tolong semua sahabat, bg idea nak ajar aro ni makan yg tengelam2 tu... cian coz depa gaduh maybe lapar la kut... harap semua dapat membantu... :-(
upload la gambo aqua bro..nak nengok gak bro setup aqua...
beso tuuuu...mantopp
Back to top Go down
View user profile
bob-aro



Posts : 79
Join date : 06/06/2013
Age : 34
Location : Kg. Subang

PostSubject: Re: Kenapa ye arowana?...   Thu Oct 03, 2013 9:11 pm

hehehehe... biasa2 je bro... belum ambl lagi gambinye... nanti dah ambil saya kasi up sini k...bounce 
Back to top Go down
View user profile
baim



Posts : 91
Join date : 18/01/2013

PostSubject: Re: Kenapa ye arowana?...   Fri Oct 04, 2013 12:25 am

bob-aro wrote:
hehehehe... biasa2 je bro... belum ambl lagi gambinye... nanti dah ambil saya kasi up sini k...bounce 
ok bro..bro dok kg subang kat mane bro???

sy keje kat sini gak...bole la dtg mlawat..huhuuhu
Back to top Go down
View user profile
bob-aro



Posts : 79
Join date : 06/06/2013
Age : 34
Location : Kg. Subang

PostSubject: Re: Kenapa ye arowana?...   Fri Oct 04, 2013 6:38 am

Boleh xde hal... nak mai roger2 je...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Kenapa ye arowana?...   

Back to top Go down
 
Kenapa ye arowana?...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: Bincang atau kongsi pengetahuan anda mengenai cara penjagaan ikan arowana-
Jump to: