Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Agak2 ada dak sapa2 yang berkenan nak beli HB dewasa?....

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
kama_aro



Posts : 123
Join date : 01/04/2011
Age : 36
Location : MS

PostSubject: Agak2 ada dak sapa2 yang berkenan nak beli HB dewasa?....   Thu Jul 25, 2013 1:44 am

salam....
nak letgo HB dewasa...dah nak masuk 3x raya dah bela depa ni...
qty dlm 38 ekor....
niat nak letgo semua skali...
kalo ada berkenaan bole respon....harga sekitar RM700 (harga try ja ni....bole nego lgk)
hehehehe harga yang sama masa beli depa masa kecik2 dulu....
kalo x dak maknanya masuk raya ke-4 la aku terus bela depa....
tq tuan admin n all..... Smile
Back to top Go down
View user profile
KaizerX



Posts : 39
Join date : 21/10/2012
Age : 30
Location : Sungai Buloh

PostSubject: Re: Agak2 ada dak sapa2 yang berkenan nak beli HB dewasa?....   Thu Jul 25, 2013 10:10 am

bley bg pic ke bro?
Back to top Go down
View user profile
kama_aro



Posts : 123
Join date : 01/04/2011
Age : 36
Location : MS

PostSubject: Re: Agak2 ada dak sapa2 yang berkenan nak beli HB dewasa?....   Thu Jul 25, 2013 10:32 pm

KaizerX wrote:
bley bg pic ke bro?

salam bro KaizerX...
ikan dok dalam comm tank x dak cermin....
kalo ambik gambaq pun cuma bole nampak kat atas ja...
kalo nak mai tgk2 kat umah sy pun bole....bkt mertajam....

tq.....

Back to top Go down
View user profile
tomkk



Posts : 334
Join date : 16/10/2012
Location : kuala kangsar

PostSubject: Re: Agak2 ada dak sapa2 yang berkenan nak beli HB dewasa?....   Tue Jul 30, 2013 10:35 pm

byknya bela comm...cer pm best price leh bagi...
nape xmansuk kolam je bro???
Back to top Go down
View user profile
kama_aro



Posts : 123
Join date : 01/04/2011
Age : 36
Location : MS

PostSubject: SUDAH SURRENDER....   Sun Aug 18, 2013 10:12 pm

tomkk wrote:
byknya bela comm...cer pm best price leh bagi...
nape xmansuk kolam je bro???
salam bro tomk...sorry lama x buka thrade ni...
dah surrender dah bang tu la pasal x bawak masuk kolam... Smile
kalo nak bela nanti pun sekoq dua ja...buat perhiasan akuarium...
Best price.....Check PM tuan...
TQ....
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Agak2 ada dak sapa2 yang berkenan nak beli HB dewasa?....   Today at 7:24 am

Back to top Go down
 
Agak2 ada dak sapa2 yang berkenan nak beli HB dewasa?....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: Jual Beli ikan arowana-
Jump to: