Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Background sticker biru brand OYAMA - 5x2

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
doremi



Posts : 55
Join date : 25/06/2013
Age : 35
Location : Selayang

PostSubject: Background sticker biru brand OYAMA - 5x2   Wed Jul 24, 2013 8:11 pm

Ni ada satu benda lagi nak jual..benda baru x pakai lagi..
Nak jual sbb dah beli ingat nak lekat kat lantai aqua tapi sampai skang x lekat2..so decide jual la pada sape2 yg memerlukan..
Harga RM30 utk saiz saiz 5x2 feet OYAMA sticker (lekat dari luar aqua).

COD Selayang
0122523324

Back to top Go down
View user profile
ikan_akeem



Posts : 867
Join date : 28/09/2010

PostSubject: Re: Background sticker biru brand OYAMA - 5x2   Thu Aug 22, 2013 10:32 pm

salam abe..ini barang ada lagi ke?
Back to top Go down
View user profile
doremi



Posts : 55
Join date : 25/06/2013
Age : 35
Location : Selayang

PostSubject: Re: Background sticker biru brand OYAMA - 5x2   Sun Aug 25, 2013 8:08 pm

ikan_akeem wrote:
salam abe..ini barang ada lagi ke?
ada lagi..nak meh la dtg amik kat selayang Smile
Back to top Go down
View user profile
ikan_akeem



Posts : 867
Join date : 28/09/2010

PostSubject: Re: Background sticker biru brand OYAMA - 5x2   Sun Aug 25, 2013 11:53 pm

doremi wrote:
ikan_akeem wrote:
salam abe..ini barang ada lagi ke?
ada lagi..nak meh la dtg amik kat selayang Smile
hehe..mcm nak bg free je..kalo ada turun shah alam ke halo2 la..
Back to top Go down
View user profile
doremi



Posts : 55
Join date : 25/06/2013
Age : 35
Location : Selayang

PostSubject: Re: Background sticker biru brand OYAMA - 5x2   Mon Aug 26, 2013 12:16 am

ikan_akeem wrote:
doremi wrote:
ikan_akeem wrote:
salam abe..ini barang ada lagi ke?
ada lagi..nak meh la dtg amik kat selayang Smile
hehe..mcm nak bg free je..kalo ada turun shah alam ke halo2 la..
hehe..aisehh..baru jer jumaat lepas turun shah alam..xpe, x urgent kan? nanti bila2 aku nak ke shah alam nanti aku roger2 k..Smile
Back to top Go down
View user profile
ikan_akeem



Posts : 867
Join date : 28/09/2010

PostSubject: Re: Background sticker biru brand OYAMA - 5x2   Mon Aug 26, 2013 3:39 am

yup bro..not urgent..saja mau tolong laku barang saja..Razz 
kalo ada lebih masa boleh ngeteh sekali
Back to top Go down
View user profile
doremi



Posts : 55
Join date : 25/06/2013
Age : 35
Location : Selayang

PostSubject: Re: Background sticker biru brand OYAMA - 5x2   Mon Aug 26, 2013 2:00 pm

ikan_akeem wrote:
yup bro..not urgent..saja mau tolong laku barang saja..Razz 
kalo ada lebih masa boleh ngeteh sekali
orait bro..takde masalah! Smile (klau boleh buat icon thumbs up, nak buat dah tapi x reti..huhu)
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Background sticker biru brand OYAMA - 5x2   Today at 5:49 pm

Back to top Go down
 
Background sticker biru brand OYAMA - 5x2
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: Jual Beli ikan arowana-
Jump to: