Perbincangan mengenai arowana dan sistem pawah kolam arowana
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 [WTS] Anak MG dalam 2 inch lebih. New stock coming.

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
icecube



Posts : 95
Join date : 18/04/2012

PostSubject: Re: [WTS] Anak MG dalam 2 inch lebih. New stock coming.   Sun Jun 09, 2013 9:41 pm

inkqrey wrote:
kasi harga la bro..nk beli xde harga mcm mana ni?hehe

tak nak ganggu org lain cari makan dgn harga aku. so censored sikit. kalo faham2 je, pm ler senang.

tapi tak sempat pm dah kena booking dah ikan semua. tengok jadi ke tak, nanti i update balik.

tq
Back to top Go down
View user profile
inkqrey



Posts : 43
Join date : 11/04/2013

PostSubject: Re: [WTS] Anak MG dalam 2 inch lebih. New stock coming.   Sun Jun 09, 2013 9:58 pm

icecube wrote:
inkqrey wrote:
kasi harga la bro..nk beli xde harga mcm mana ni?hehe

tak nak ganggu org lain cari makan dgn harga aku. so censored sikit. kalo faham2 je, pm ler senang.

tapi tak sempat pm dah kena booking dah ikan semua. tengok jadi ke tak, nanti i update balik.

tq

oh..kalau xjadi beli gtau..pm sya sekali laa harga tu..nk beli juga kalau org tu xjadi nk beli..
Back to top Go down
View user profile
icecube



Posts : 95
Join date : 18/04/2012

PostSubject: Re: [WTS] Anak MG dalam 2 inch lebih. New stock coming.   Mon Jun 10, 2013 7:38 pm

sold. akan dtg stock kalo ada.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: [WTS] Anak MG dalam 2 inch lebih. New stock coming.   Today at 4:51 am

Back to top Go down
 
[WTS] Anak MG dalam 2 inch lebih. New stock coming.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Arowana Shopzone :: Perbincangan mengenai ikan arowana :: Jual Beli ikan arowana-
Jump to: